![]() |
Bestanden als .jpg opslaan
Ik heb pas mijn computer geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Mar nu kan ik helemaal geen plaatjes meer als .jpg opslaan, alleen nog maar als .bmp. Ook als ik tjdens het opslaan kies voor indeling .bmp en ik geeft het de naam bla.jpg, dan slaatie nog op als .bmp. Hoe kan ik dit weer goed zetten, want ik krijg nu allemaal plaatjes van 10.7 mb als ik gewoon een a4 inscan die alleen maar zwart wit is met maar een paar letters erop. Ik heb win98 en win2000, op win2000 gebruik ik de plaatjes, ik heb ook photoshop 7. Wie kan me helpen?
|
irfanview !!
dit progjke kan bijna alle imagetypes aan. ;) |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=644311
Die vraag werd hier ook al gesteld. Even beter kijken hé. Topic staat zelfs nog active. Wat ik daar als oplossing gaf zal ik je dan hier ook maar ff vermelden: Installeer die Office help dingen, conversie filters en plugins. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien moet je proberen opslaan als kopie..of gewoon opslaan als bmp en dan weer openen en kijken of je het dan wel kunt opslaan als jpg. Ik zou het anders ook niet weten of Photoshop gewoon opnieuw installeren..of weer opnieuw formatteren :p dat er wat fout is gegaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |