![]() |
America's Next Topmodel
yorin, 20.30
wie gaat kijken? ik wel iig :D met oa tyra banks als jury.. *slijm²* |
hmmm ik had meer onderlinge bitchiness verwacht.
en ze hadden het mooiste meisje weggestuurd, die anderen zijn nogal saai qua uiterlijk. |
Ik heb het gekeken! Yay for me! :p
Maar goed, ik denk dat het wat minder goed bekeken zal worden om de een of andere manier, hier in Nederland? Ik vond het wel cool.. Hoewel ik wel vond dat die Elyse eruit moest! Bah, wat is dat kind mager en lelijk. Dat geklets over geloof begint alweer. Ook vreselijk. Ik vind (ondanks het overtuigende geloof) die ene, ik ben de naam kwijt, waarvan ze steeds zeggen dat ze een "plus-size-model" is, wel heel cool en Nicole vind ik heel okay. Mijn favorieten :D Op zich, geen verkeerde show om te zien, aangezien er voor de rest toch geen flikker op tv te zien is op woensdagavond. :) |
Citaat:
|
Citaat:
'plus size model' :rolleyes: ze is maatje 38 tops, op die foto. |
ik vind die elyse juist wel het leukst (y) en ja dat mager vind ik ook niet zo mooi, maar ja daar kan zij ook niets aan doen.
en die ehm hoe ze ook alweer, die al 26 is? en van die "stevige" benen had.. was dat nicole? wat een trut zeg .... meteen zo bazig over dat roken enz. stukje met dat geloof vond ik echt grappig :D vond het wel cool van die elyse dat ze er gewoon voor uitkwam dat atheist is.. verder ja... ik moet het volgende week maar weer kijken :) |
Ze hadden het erover dat dit voor het eerst op tv was, maar in Engeland hebben ze zoiets toch ook al gedaan?
Of was Amerika eerder? |
Citaat:
ik zat het eerste half uur met mijn vriendin te kijken, en toen gingen we al die mutsen beoordelen :o Die elyse was tenminste normaal en spontaan, en had een natuurlijke uitstraling (y) Die ene blonde (met heel lang blond haar) die zei dat ze geen vrienden had daar, en zo super arro was, die lag er gelukkig al meteen uit :D |
Citaat:
In engeland was dit al eerder ja, Model Behaviour heette dat. is een tijdje geleden ook op Yorin uitgezonden. Het eruit stemmen ging daar volgens mij ietsje anders dan bij de Amerikaanse versie, maar verder lijkt het er heel veel op |
Ik heb het ook gezien en vond het erg leuk!!! Damn he, je moet wel wat overhebben om model te worden, in de kou in bikini. brrrrrrr.... kreeg het al koud toen ik het zag! Ik heb nog geen favoriet, want ik vind ze allemaal nog niet zo heel bijzonder.. Komt misschien nog wel :)
En wat een trut was die ene zeg, die zij dat ze de beste was, de knapste en dat ze zou gaan winnen. Was blij dat ze eruit lag, want zo knap was ze nou echt niet. En nog gaan janken ook.. pfff... b*tch :o |
Die van 27 heet Robyn
Nicole is die ene meisje met blonde krullen.. die vind ik persoonlijk de leukste ondanks haar opgeblazen balonnetjes.. :s |
mijn fav. is toch wel nicole..en misschien ook nog die katie?
en vinden jullie niet dat die plus size model een beetje op aaliyah lijkt? :eek: http://www.lifenetwork.ca/DMM/A/M/Am..._Model_001.jpg http://www.lifenetwork.ca/topmodel/i..._model_001.jpg |
ahhhhhhh shit, wilde ik wat over opzoeken... kom ik op een Amerikaanse site terecht met daarop de winnares! godver de godver...
nou weet ik dus al wie er gaat winnen :rolleyes: lekker hahaha :D naja kijk het toch wel. en trouwens die elyse en ebonney ? vind ik het leukst (y) ... die laatste [negerin] heeft gewoon iets knaps iets naturel-achtig. |
Ja had ik ook .. weet nu ook wie dr gaat winnen (vind t trouwens niet erg om te weten maar oke)
Ik vind Ebony het mooist trouwens en ik ik leg niet helemaal de link tussen die van 16 en aaliyah :confused: |
ja, kwam het toevallig tegen,maar wist ookal wie ging winnen,maarja zo boeiend is het nie vind k...
|
Citaat:
wel goed dat ze d'r uit ligt. en hoe al die meiden kijken toen die ene zei dat ze atheïst was... allemaal : :eek: man, die amerikanen zijn echt wereldvreemd! |
ik kijk er niet naar, en zal er ook nooit naar kijken, ik heb iets tegen van die gemaakte programma''s
Blijkbaar kunnen die mensen niks uit zioch zelf |
Citaat:
Ik vind Nicole trouwens ook de mooiste, das echt een supermodel (y) En Elyse vink ook mooi, hoor. OKer, ze is heel erg dun maar ze heeft een heel lief gezichtje. |
wie heeft de laatste aflevering gezien ? :eek: whahaha dat ze allemaal gingen bidden om iets "negatiefs", want die eboney had een envelop achtergehouden...
ik ga dit nu altijd kijken... :D |
Ja, echt vreselijk die Robin! Ze moest helemaal huilen bij dat gebed :eek:
En die Elyse was ook lekker bezig. Ze zat op iedereen te zeiken. En ze was zelf ook nogal tegenstrijdig bezig. Die ene catwalk-man was cool. Toen ie zelf op hakken ging lopen :cool: En goed dat dat ene mens eruit is. Ze was veel te Playboyerig. |
Kan niet iemand in een spoiler zetten wie er gaat winnen? ik ben beetje aan het zoeken maar kan het niet vinden :o
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
link naar de site waar de winnaar op staat |
Wat een zielig programma is dat. Alleen geschikt voor mannen met meer zaadballen dan hersenen.
|
Ik heb de eerste aflevering gemist, maar vorige keer heb ik het wel gezien. En ik ga het wel vaker kijken, aangezien er toch niets beters op tv is dan..
Elyse vind ik het leukste en interessantste meisje, en Elyse en Ebony het mooiste :) En ik ben aan het bedenken of ik al wil weten wie er gaat winnen.. |
Citaat:
Dit is wel een aparte foto van Elyse: http://www.upn.com/shows/top_model/i...ep03/elyse.jpg |
En Adrianne vond ik trouwens ook wel mooi, op bepaalde momenten.. soms helemaal niet, en soms ook juist heel erg mooi :)
|
Wow wat een mooie foto!
Wie is er eigenlijk uitgegaan van de keer? Heb het niet gezien en het zo snel ook niet kunnen vinden in deze thread.. |
Katie dacht ik :)
|
wanneer komt het eigenlijk?
|
Citaat:
|
dank je wel :)
|
Ik ga het binnenkort ook maar eens kijken... Model Behaviour was ook wel leuk, zo nu en dan:D
Elyse lijkt op die foto wel een beetje op Drew Barrymore... |
Stelletje zielepoten. Ga toch eens iets kijken zonder 'lekkere' wijven. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.lifenetwork.ca/DMM/A/M/Am..._Model_001.jpg
Ik erger me echt dood aan die stem van de derde van rechts... Ben ik de enige? En dat ze Elyse gingen roepen om een stukje uit de Bijbel te lezen is toch te zot voor woorden?! |
Citaat:
Ik was aan het zappen en toen kwam ik er bij uit, en ik weet alleen nog dat het woensdag rond half 9 of 9 uur was.. |
Citaat:
|
Citaat:
Die elyse vind ik een heel mooi hoofd hebben, maar ze is zo dun. En dan eerst zeggen dat ze dat van nature is, en vervolgens alleen maar havermout (?) eten terwijl de rest pizza eet. Ebonny vind ik ook wel iets moois hebben, de rest is wel knap, maar zo standaard-amerikaans. Ik vond trouwens de meisjes bij dat Engelse programma over het algemeen mooier dan deze. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen ik erger me dood aan miss Tyra, het ene moment probeert ze grappig te zijn het volgende is ze serious en dat zooo fake echt lachen, girl take some acting lessons. |
Citaat:
En bedankt voor de spoiler! (y) ik vind het trouwens niet terecht, maar dat terzijde, ik heb er dan ook geen verstand van :) |
Citaat:
maar ik wil het toch nog niet weten en wat een gezeik zeg van iedereen over hun haar! Ik vind het bij iedereen nu veel mooier! |
Ik hoop dat dat meisje wat ziek was wint. Das pas echt een mooie meid en ze gedraagt zich tenminste normaal.
[IMG] http://www.upn.com/shows/top_model/i...3/adrianne.jpg[/IMG] Die Kesse is lelijk, hoewel ze op deze foto wel mooi is: http://www.upn.com/shows/top_model/i...ep01/kesse.jpg Kvind t een leuk programma. Die Robin is irritant :mad: |
Citaat:
niet terecht maar toch wint ze? maar neee, ik wil het nog niet weten :p en gisteren was grappig met die kapsels. Janken omdat er een stukje haar af wordt geknipt, hoe zielig kan je zijn :D en die Ebony met d'r 'haar'. Alsof ook maar iemand ziet dat het aan de ene kant een milimeter korter is geschoren dan aan de andere kant! |
Wów, die foto van Elyse :)
|
ik vind robin echt zo ontzettend irritant, ik hoop dat ze er snel uit gaat. en dan gevolgd door Giselle, die is ook zo vervelend
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |