![]() |
Spiegelmeisje
zeg meisje
in de spiegel waarom kijk je zo naar mij? zeg meisje asjeblieft lach er eens een beetje bij ik kijk je aan en zie een traan hardnekkig in je ogen staan en als ik knipper zie ik hem een weg langs je wang begaan zeg meisje luister nou eens goed jij bent wie ik ooit was maar ik zie niet wie ik ben als ik sta te staren naar het glas dag meisje in de spiegel het afscheid valt me zwaar maar meisje ik meen het echt voortaan zie ik iemand anders daar -16 januari 2003- (*posten? ja nee nee ja neeee ja of misschien toch maar niet..*) |
Mooi gedicht! Complimenten! (y)
|
goed dat je hem gepost hebt!
moooi ik vind hem heel mooi! (y) ik las hem vanzelf al in een soort rythme, nouja (ik weet niets van gedichten af maarja, vind hem dus heel mooi en ook herkenbaar nog een vraagje...voor muziek moet ik een gedicht uit zoeken en bijpassende muziek (dat het een mooie sfeer veroorzaakt) en dit laten horen aan de klas, dus voor lezen met ervoor en erna die bijpassende muziek mijn vraag dus, zou ik dit gedicht mischien mogen gebruiken? (als ik er bijpassende muziek bij kan vinden) je mag nee zeggen hoor! als je het niet wil, vind ik ook niet erg. Ik begrijp het wel als het niet mag maar ik denk ik vraag het toch even. :bloos: xxx liza |
een woord:
Moooi!!! |
Citaat:
|
uhh dat was even iets positiever dan ik had verwacht
Citaat:
succes met je opdracht (= en dankje |
alhoewel het ritme niet altijd even geweldig is (er zijn soms te veel lettergrepen, *telt hoe vaak hij dat nu al niet gezegd heeft*), is het toch wel een aardig gedichtje. Leuk ook, dat quasi-ik-ben-lelijk commentaar eronder, mensen wees toch niet zo onzeker over uzelf. hehe :D
|
Ik vind het wel een leuk gedichtje, de herhaling zorgt voor een lieve, beetje kinderlijke toon, zoasl de titel al doet vermoeden :). Het metrum vind ik wat minder, en soms is de rijm wel wat gedwongen. Maar het is een prettig gedicht om te lezen, ik denk dat het wel geschikt is om voorgedragen te worden :).
|
Citaat:
van de point af... :bloos: bedoel je dat? :D hardstikke bedankt dhyana! |
Ik heb
het meer over die irritante typestijl van je. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |