![]() |
Van die strakke shirtjes
Je weet wel van die stretch stof wat vinden jullie ervan?
Ik vind ze heel erg fijn wat ik nooit van mezelf verwacht had. Maar ik ben nog op zoek naar meer iemand toevallig tips? |
ik wil nogaltijd zo een spuuglelijke jesus longsleeve ook heel erg strak :D
|
Dit is je 2e topic hierover :p
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen.. heel makkelijk. Stap de H&M binnen en kijk op de Divided afdeling, moet haast wel lukken. Verder de overige hippe jongenswinkels (welke zijn dat :confused:) en anders kan je altijd meisjestruitjes kopen :D
|
bij de zipper wel vaak of bij van die trance-kleding winkels
En je kunt natuurlijk ook gewoon een meisjes shirt aantrekken. als je een wat grotere maat neemt past dat allemaal best :) |
Je heb ze toch ook wel in andere tweedehandszaken jah.. en op festivals.. koop je gewoon girlies ;)
|
zijn ook heel erg rlx-d :D
alleen staan me niet :( |
Citaat:
"If assholes could fly this place would be an airport" lmao :D |
Citaat:
|
dan lijk je eerder homo eigenlijk :D
no offense maar ze noemen het niet voor niets Girlie shirts :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmz ja ik moet er echt meer hebben alleen het probleem aan girly's is denk ik dat ze een beetje kort zijn of niet soms???
|
Citaat:
|
Crosspost! :p
Staat soms erg mooi maar bij andere totaal niet. Verschilt per persoon en hangt een beetje af van de bouw (bij gespierde jongen staat het mooier he). Het moet er trouwens wel een beetje mannelijk uit zien! Gsus heeft wel mooie. Niet te "verwijfd" svp. :rolleyes: |
mijn tepels kun je altijd zien... (sorry)
|
vroeger viel ik erop, nou absoluut niet meer
|
ik ben over het algemeen meer van de wijde shirts, maar laatste heb ik 2 van die strakke shirtjes gehaald...
1tje bij de bijenkorf, gewoon heel standaard strak shirtje, en 1shirtje van puma, noujah je kent ze wel... en ik krijg er over het algemeen ook zeker wel positieve reacties op :) |
die jij hebt zijn niet strak genoeg hoor...
er worden shirts bedoeld die egt strak zitten die van jouw zitten bij mij nog niet eens strak... |
voor jongens vind ik het niet mooi...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |