![]() |
Doen of niet...?
Het zal best dat er al wel eens zon topic is geweest, maar ik ben tog beniewd...
Als er ineens iemand voor je deur staat die je wel kent van tv/idols ofzo..die zegt dat hij gehoord heeft dat je heel goed kan zingen (daar moet je dan even vanuit gaan dat je dat kan) dat hij/zij je beroemd kan maken met solo commerciele muziek..dat je egt flink veel geld kan verdienen. Wat zou je doen? Lemme now. :) |
Veel geld verdienen en dan je eigen muziek gaan maken :o
|
geld verdienen....makkelijke keus
|
Citaat:
|
Citaat:
ok dan! ;) |
rijk worden
geld maakt wel gelukkig |
te weinig geld maakt ongelukkig
|
Tuurlijk niet. Geld maakt ongelukkig. En bekend en (onterecht) bemind helemaal.
|
mja, geld boven trui-heid
|
Citaat:
|
Het ligt er een beetje aan hoeeeveel geld en hoe inmijnogen voor lul ik er dan bij moet lopen, als ik een beetje kylie mag zijn en bakken met geld verdien nou :cool: ik doe mee, maar als ik er als een k3 huppeltje moet bij gaan lopen en dat soort dingen moet zingen moet er wel heel veel geld tegen over staan anders weet ik niet of ik dat wel trek..
|
Nooit :)
Kheb het niet zo op krijsende tienerkipjes und so. |
Citaat:
|
Never, ik vind muziek te mooi en ik vind dat je jezelf prostitueert als je muziek maakt waar je niet achter staat, althans zo zou ik dan over mezelf denken bij zoiets. Dusse niks voor mij
Daarbij denk ik dat ze bij idols niet op mijn strot zitten te wachten :D |
neeeh.. ik verdien wel op andere manieren veel geld, als ik goed zou kunnen zingen zou ik heel bekend worden in mijn scene, heel underground :cool:
|
geld verdienen om vervolgens kluizenaar te worden in een mooi groot paleis ergens ver weg van de beschaafde wereld.
|
Ik denk dat je geloofwaardigheid er niet op vooruit gaat als je eerst de Jim gaat uithangen. Als je daarna nog met een alternatieve rock plaat komt zijn er niet veel mensen die em kopen denk ik. Ok, je krijgt veel mensen die van je houden (jonge meisjes) maar het grootste deel van de doelgroep die je met je eigen muziek wil bereiken haat je dan al.
IK zou geen muziek willen maken waar ik niet volledig achter sta, dan hou je jezelf voor de gek. |
Je moet ook geen alternatieve rockplaat maken dan, maar grindcore, fast/thrashcore, thrashmetal of BM.
|
Vooral BM :p
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, ik zou zeker weten ja zeggen:D lekker veel geld verdienen, roem, lekkere mannen, nice hotels, en iemand die je hebt met je afslanken! hemels... |
Mja, ik denk dat het voor de gein inderdaad wel eens zou willen proberen...een Idol worden, en dan de tweede cd volstoppen met grunts en blastbeats en stofzui...eh, ik bedoel gitaren.
Maar zou er denk ik al snel achter komen dat dat geintje me toch meer moeite zou kosten dan het waard is. |
Ik zou het niet doen.
|
Ik wel. Dan kan ik goeie shit kopen(gitaar, amps) en een label starten(waarop je kleinere bands uitbrengt etc). Beetje beleggen enzo. Wat goede doelen steunen. Ja ik zie t wel zitten :)
|
Wat is er mooier dan die industrie/massa geld afhandig maken en het gebruiken voor goede shit en de diy cultuur. Waar nog wel echte muziek word gemaakt.
|
Mm als ik het vierde lid van K3 zou mogen worden: Hell Yeah!
|
Citaat:
|
Stel je eens voor: Jamai die na z'n optreden de nieuwe Hatebreed cd opzet...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |