![]() |
zij, die nieuwe
als het kussen zo versleten
op de bank naast jou en haar zo kwetsbaar zijn nu mijn gevoelens en wij hier, toch nog met elkaar maar iedere idioot kan zien toch? je arm om haar schouder je hand op haar been je lul heeft een houder we zijn niet meer alleen en je gaat haar band al plakken alsof je nooit iets anders hebt gedaan gek toch, dat ik dan vorige maand nog met de mijne naar de fietsmaker kon gaan en de wereld draait om haar maar dat is logisch, zeg je dan je kent haar net, je wil er zijn want er is zoveel wat zij niet kan in die rolstoel kweenie... vind t erg simpel taalgebruik... mja.. wat jullie? misschien is het een leuker iets voor een liedje? als k sommige strofes schrap en andere aanpas? hoewel ik nederlandse liedjes nooit echt leuk vind... behalve acda en de munnik mja... dat kan ik nooit evenaren... hmm, moeilijk |
Ik moest er erg om lachen (nu heb ik dat wel vaker, maar dit keer was het om de inhoud van het gedicht). Het heerlijk kritische / sarcastische commentaar deed me wel wat. Ik vind het zeer zeker niet op acda en de munnink lijken, want dat niveau ben je allang voorbij. Oh ja, dat moest ik ook nog kwijt, het ritme werd pas duidelijk toen ik het ging zingen.
|
De laatste zin komt er wel heerlijk abrupt achteraan, leuk gedaan is dat. Verder spreekt het me op zich niet echt aan, ik vind het nog net wat te rommelig. De inhoud is leuk, maar ik vind de derde strofe een beetje 'gezocht'. Je woordkeus is erg goed, en meestal leest het leker door.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |