![]() |
Verliefd!
Ik ben verliefd op een hele leuke jongen. :) Hij is grappig, rookt niet, drinkt niet, is vegetarier, studeerd aan het conservatorium en je kunt met hem geweldig praten over kunst, wetenschap, politiek, muziek en is nog heel lief ook.
Maar hij is 21 en heeft nog nooit een serieuze relatie gehad en erg introvert. Hij schijnt er geen behoefte aan te hebben ofzo :confused: Hij ziet me dus waarschijnlijk niet staan dus hoe benader je zo'n jongen? Ik kan maar moeilijk hoogte van hem krijgen. Hij gaat bijna nooit uit en verder heb ik zijn telefoonnummer ofzo niet. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dit aan moet pakken. En waar vallen zulke jongens eigenlijk op?*zucht* Tips? |
euhm
gewoon ermee doorgaan als gewone vriendin en laten weten dat je hem wel iets leuker vindt als normaal maar als hij echt geen behoefte heeft dan kun je weinig uitrichten denk ik |
Versier 'm? :)
|
begin eens met vriendschap
|
conservatorium....bespeelt hij een instrument? zo ja, vraag of je hem een keertje mag horen spelen ofzo. of ga iets leuks doen, lekker ongedwongen, zonder dat het er gelijk vanaf druipt dat je eigenlijk toch wel heel erg graag iets met hem wil. Ga naar een expositie of gewoon naar het museum als je zo leuk met hem over kunst kan praten. Gewoon de eerst volgende keer dat je hem ziet voorstellen op een wat subtielere manier dan op hem afrennen en hem mee sleuren (jij kent hem het beste, dus je bedenkt vast wel een manier).
En zulke jongens vallen gewoon op meisjes die zichzelf zijn, dus je hoeft je niet anders voor te gaan doen. Als je nu al zo leuk met hem kan praten, dan mag hij je in iedergeval al en dat is het halve werk. En het feit dat hij introvert is en hij blijkbaar heeft gezegd niet echt een behoefte aan een relatie te hebben, wil nog niet zeggen dat hij diep in zijn hart stiekem een relatie toch best leuk vindt als de kans zich voordoet en misschien jou ook wel ziet staan. Gewoon uitproberen; nee heb je, ja kun je krijgen. |
Dat klinkt alsof hij een ongelooflijke homo is.
Sorry bertbart, maar er zijn ook saaie gays :D |
Citaat:
daar moet je misschien toch n btje rekening mee houden meis! maargoe, idd je hebt ook heel veel jongens die nooit echt n relatie hebben gehad, terwijl ze dat dolgraag willen! En bedoel als jij hem absoluut niet saai vind dan klikt het iig wel! En misschien heeft hij ook wel zoiets, maar weet hij niet hoe hij jou moet benaderen......dit is echt typisch zo'n type waar je eerst vrienden mee moet worden, zodat je ff kunt uitvinden waar die opvalt;) en dan misschien laten merken dat je meer met m wilt....als je dat dan nog steeds wilt natuurlijk:) |
Ok. in iedergeval bedankt voor de tips.
|
Vraag je of je z'n instrument mag bespelen.
|
Citaat:
|
onmogelijk, hij heeft geen behoeften aan je, dat is wat hij je verteld, dus ik zou maar veder kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |