![]() |
leukemie?
Hej Allemaal..!
Wie weet de symptonen van beginnend leukemie? En heb je dan juist Teveel of Teweinig witte bloedlichaampjes? xx |
Citaat:
|
heb je al op kanker.pagina.nl gekeken???
daar staan links naar sites over leukemie... |
Citaat:
|
KLACHTEN DIE DOOR LEUKEMIE VEROORZAAKT WORDEN ZIJN ZEER VERSCHILLEND
- Je bent altijd moe - Je hebt heftige koortsaanvallen, bent ineens verkouden of hebt ontstekingen - Je krijgt heel vlug blauwe plekken - Je botten doen je zeer Maar onthoudt dat zulke klachten ook door andere ziekten veroorzaakt kunnen worden |
een symptoom van acute leukemie is een groot aantal rode vlekken over je lichaam.
|
Hoi hoi,
Ik heb zelf ook leukemie gehad. Ik was heel erg moe en mijn moeder zei dat mijn gezicht een beetje gelig leek. Ook kreeg ik snel blauwe plekken en mijn hele lichaam zat vol met kleine rode puntjes. Lang rennen kon ik niet dan werd ik heel benauwd. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. X |
ik geloof te weinig, dan ben je heel erg moe, kunnen de dokters denken dat het pfeiffer is... ook ben je dan spierwit.
zat een jongen bij mij in de klas waar ze dus bij dachten dat het pfeiffer was en dat bleven volhouden... tja was dus telaat :( als je denkt dat je 't hebt ofzo meteen heel grondig laten onderzoeken!!! |
dan heb je er te weinig
je been merg maakt niet meeer aan ofzow |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |