![]() |
Linkin Park Rulessss
Hey zijn er nog LP fans??!!! oftewel LINKIN PARK
|
Ik heb er een cd van maar die vond ik na 2 keer luisteren niet meer boeiend.
|
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb,ik he het over Linkin Park !!!
|
Ik vind ze wel ok om maar ns ff ontopic te reageren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LP, keb ze nog live gezien |
linkin park is voor brugklassers
|
Linkin Park is totally legendary undergrond true kvlt nekro black metal :cool:
http://www.badseedclothing.com/bands/linkin/band4.jpg Bekijk alleen die koppen van die gasten al, totally evil :D |
hell yeah
|
neh
|
Citaat:
|
Ik ken alleen (een paar nummers van) hun eerste cd en ik vind het niet slecht klinken.
|
ik hou niet zo van numetal en sampling.
|
Ik heb een beetje een grote hekel aan Linkin Park. Overigens niet aan LP's al is mijn LP-speler naar de !$#%^^(
|
Linkin Park gaat wel...
|
Ik heb het gezeik verwijderd, waarschuwingen verstuurd maar ik raad iedereen (ook de topicstarter) aan om wat liever te zijn tegen elkaar :) en onderbouwwww je mening eens, 'gaat wel' zegt niet zo veel..
Mijn mening over linkin park, ik vind ze best gaaf, ik hou van samples enzo, wel vind ik ze niet zo vernieuwend alles lijkt op elkaar.. maar op numetal/rock gebied enzo vind ik ze de leukste.. |
hybrid theory vond ik niet eens zo heel slecht, maar dat remix album en meteora zijn imo gewoon crap
|
Linkin Park, schande dat dat in het voorprogramma van de deftones heeft kunnen staan.
|
wel ok.. alleen jammer dat de meeste luisteraars van deze band dan ook meteen niks anders dan poppy rock/nu-metal luisteren.
|
Citaat:
Ik vind ze gewoon goed. Leuke combinaties, prettige txten, prettige muziek wel eigenlijk. Ik herinner me nog de tijd dat ik er een cd van had en hem bijhad op café en om de 5 minuten iemand mee naar buiten sleepte om hem in de autoradio te laten horen. En iedereen was het roerend met me eens dat ze geweldig waren. Diezelfde personen roepen nu heel hard dat ze rotslecht zijn. Jammer is zoiets. |
Mutant, ze hebben betere muziek gevonden doh.
|
Citaat:
ach jaaa, alsof ik me nog bijster veel van hen aantrek. Alsof ik me überhaupt iets van mensen aantrek wat muziek betreft :). |
Haha wees er maar trots op. Maar jullie hebben wel nog veel meer echt goeie muziek hoor (y)
Hmm Linkin Park ja ik heb die eerste cd ook (niet origineel :bloos: ) maar luister 'm eigenlijk zelden. Die van Papa Roach vind ik dan 'n stuk herhaalbaarder. |
Oh ja Linkin Park, wie waren die ook alweer?
Btw mad respect voor hun videoclips (y) (y) |
Back 2 Topic
Linkin Park rule gewoon en alle cd's zijn gewoon gewelig, vooral de non commerciele nummers zijn gewoon De van Het. LPU OUT :evil: BTW The offspring mag er ook nog steeds best wezen ;) |
Dat nieuwe album vind ik op een paar nummers na niet echt heel goed. Dan luister ik nog liever naar de oudere albums.
|
Citaat:
Die nummers als Faint en Somewhere i belong LPU |
Citaat:
|
Citaat:
Het is, vind ik persoonlijk, iets wat je niet in het straat je van LP zou verwachten als dus mij LPU |
^ mwhehe lol :D
maar ontopic (voor zover dat gaat) ik vind LP nog steeds best wel leuk.. Faint vooral.. :bloos: |
linkin park gaat wel...ik kan er soms wel naar luisteren. de nieuwe cd is wel goed eigenlijk
maar toen het zusje van een vriendin de cd 4 uur lang draaide tijdens een roadtrip in amerika, toen dacht ik echt van "die LP die!" |
Kan er op zijn tijd wel naar luisteren (y)
|
ik denk dat arische moslims erg weinig op hebben met rabbi's, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk :p
anyway.. eerste cd was wel leuk, veel van hetzelfde, andere cd's zijn nog steeds veel van hetzelfde, dus na een tijdje wordt het wel saai... |
God wat zijn we stoer :rolleyes:. Kan het weer even over Linkin Park gaan?
|
Ja... Ehm... Ik vind het wel jammer dat mtv en co bepaalde liedjes zo grijs draaien zodat je ze op een gegeven moment beu bent. ik was helemaal gek van In the end en toen is dat bekend geworden en je kon geen 5 min tv/radio opzetten zonder dat te horen. Gelukkig is t nu al weer een tijdje terug dus ik kan hem al weer eens opzetten zonder gek te worden.
Gelukkig hebben ze dat niet zo overdreven met Faint geflikt, die kan ik nog steeds erg waarderen. |
Help, tijdens het verwijderen komen er al 10 doelloze replys bij, deze keer gaan naast het verwijderen ook waarschuwingen de deur uit.
|
Citaat:
En dat gaat over Linkin' Park en dus lijkt het me (zelfs met oog op het nieuwe beleid) gewoon kunnen. En ik wil graag dat eXo weer om de grap lacht, voel ik me ook weer gesterkt in mijn overtuigen dat ik toch werkelijk gevoel voor humor bezit. |
Citaat:
Linkin Park United Linkin Park Urkervisserman(nenkoor) :confused: |
Citaat:
je had natuurlijk ook gewoon even kunnen nadenken en je browser opgestart kunnen hebben en bij een zoekmachine LPU of gewoon www.LPU.com kunnen doen of zo en dan had je het kunnen vinden :p LPU |
Citaat:
|
my bad die site bestaat niet maar ik probeerde een voorbeeld te geven:D
maar het ging om wat ik er mee wilde zeggen K LPU mijn echte nick is eigenlijk Black Shadow maar die was al ingebruik door iemand :mad: |
Citaat:
wat wil je daar mee zeggen??? LPU |
Citaat:
Dat jou de definitie van 'underground' blijkbaar nogal onbekend is. |
nou laten we ff volwassen doen ik neem aan dat jullie je zelf toch wel een beetje respecteren en iedere persoon met een beetje zelf respect is niet zo kinderachtig.
LPU |
geef toe je vroeg er gewoon om
|
waarom mogen dit soort topics gewoon bestaan?
|
oke dat is waar maar oke nu weer ff terug naar het gewone weer vrienden ook al ken ik je niet..... (y)
LPU |
ik heb waarschuwingen en afkoelbannen rondgestuurd, ik raad iedereen aan nou weer lief tegen elkaar te doen en over linkin park te praten of uit dit topic te blijven.
|
maaruh wat vinden jullie trouwens het beste nummer van Linkin Park
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |