![]() |
wisselforum
word het niet weer eens tijd voor een sinterklaas forum? waar we o.a. onze smeriste suprise ideeën op kwijt kunnen? :)
|
Omg, begin jij ook al?! :|
|
Citaat:
|
Feestdagen-forum. :cool:
|
Ze moesten er zware straffen op zetten om zovroeg al over sinterklaas te beginnen.
3 weken op voorhand! En dan heeft Mr. Kerstman bijna evenveel tijd als die Heilige Sint. Wie weet komt die er heel snel, misschien moet je nog wat langer wachten, of blijft hij dit jaar gewoon in Simon's kast staan. |
geen voertuigen forum ?
dan ook niets anders :mad: |
Citaat:
Maar goed, om ontopic te gaan, daar is net een topic over geopend op Admin. En je merkt het, we hebben er anti's bij.. :rolleyes: Ik ben iig voor! |
Zullen we dan ook een Pasen-topic doen? Dan kunnen we alvast beslissen waar we onze chocolade eieren gaan verstoppen en hoe we de kippeneieren gaan schilderen.
|
ARGH!!!!
kom ik van admin, zie ik NOG zo'n topic staan :s. nouja, gelukkig worden andere mensen er wel gelukkig van ;). |
Citaat:
*begint alvast Sinterklaasliedjes te zingen* |
Citaat:
*komt al helemaal in de sinterklaasstemming* Het wisselforum moet dus weer komen (y) :) |
En ik stem voor een illegaal warez-ftp-'n'-pr0n forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb niks tegen sinterklaas, maar wel als het pas eind oktober is.
alleen kruidnootjes zijn lekker en mogen er al eerder zijn :o:p |
Ja, ja, ja! :cool:
|
Als er rond 10 november een Sinterklaasforum verschijnt, moet je er niet raar van opkijken.
|
:D Jottem.
|
Citaat:
|
Jaaaaaaaaa!!!! Een feestdagenwisselforum!!
*ik ben voor :D* |
En de Kerstman dan? :p
|
Kan je er niet meteen een kerst en sinterklaa forum van maken als je toch bezig bent:o
Die dingen zitten toch vlak achter mekaar (y)(y)(y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |