![]() |
Borsten & Gewicht
Okeey, ik heb een raar vraagje....
Ik ben in ongeveer een jaar tijd van 50 kilo naar 57 kilo gegaan (ik ben 1.64 meter) . (ik neem aan door die gewichtstoename) zijn mijn borsten gegroeid van cup AA naar A, waar ik erg blij mee ben. Nu vind ik mezelf nét iets te mollig, dus ik wil graag terug naar de 55 kilo. Maar nu ben ik dus bang, dat mijn borsten dan ook weer gaan krimpen :o Zou dat kunnen, of is het onzin? Thnx!!! |
Ik ben dit jaar ook zo'n 6 kilo afgevallen, en heb gemerkt dat mijn borsten toen ook mee af zijn gevallen. Ik had er geen problemen mee, want ik vond mijn borsten altijd al wat te groot. Het kan dus zeker dat jouw borsten als je afvalt ook weer kleiner worden.
|
je borsten bestaan voor een groot deel uit vet-weefsel. Dus als je besluit om te gaan afvallen, is er een grote kans dat je borsten iets kleiner zullen worden. Maar waarschijnlijk zullen ze groeien omdat je in de pubertijd zit.
|
Als je (veel) afvalt, worden je borsten ook kleiner. Misschien helpt het als je heel rustig gaat afvallen, want ik heb vooral gehoord van mensen die heel snel heel veel zijn afgevallen dat hun borsten kleiner werden.
|
Citaat:
Het kan best zijn dat je borsten niet veel zullen afvallen omdat ze door de puberteit zijn gegroeid, en niet doordat je dikker werd. |
Citaat:
Wel bedankt voor de reacties :) |
Citaat:
|
Volgens mij eigenlijk zijn je borsten gegroeid doordat je ouder werd.... en nee hoor, van 2 kilo afvallen zullen ze echt niet krimpen.
|
ik ben 6,5 kilo afgevallen maar merkte wel dat m'n borten minder stevig zijn geworden... maar ik ben 1.65, 62 kilo, cup c/d... vinde jullie dit te zwaar?? xxx
|
Citaat:
|
Je borsten groeien nog tot je 21e...
|
Citaat:
Ik vind het niet te zwaar, gewoon een mooi gewicht :) |
Citaat:
en wat betreft de stevigheid van je borsten...borstspieroefeningen doen, altijd goed en gaan ze minder snel hangen als de zwaartekracht zijn best gaat doen om ze naar je knieen te trekken |
kijk maar uit met je rug. met 14 jaar en een vrij licht lichaamsgewicht zo'n grote borsten.
|
Citaat:
|
tklinkt misschien een btje dom maar ik vroeg me af wat een strapless bh is. iemand raadde mij dit aan omdat ik er vaak last van heb dat bh bandjes te kort zijn. mjuh als ik nie weet wat het is :o ;) kan iemand mij helpen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Borsten groeien vaak nog door tot het 25e jaar, waar maak je je nu al druk om?
|
Citaat:
Ik denk dat je borsten misschien ietsjes kleiner worden als je afvalt, maar dat zal niet veel zijn. Bovendien ben je nog in de groei, dus de kans is groot dat ze alleen maar groter worden :D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |