![]() |
pijn bij de seks
gstravodn heb ik met een gozer geneukt en die had echt een hele grote
het deed bes wel pijn en ik zei auw auw enzo maar hij drukte hem er helemaal in het deed echt heel pijn ik weet niet of dat normaal is? of kan het zijn dat ik daar achter in me vagina iets heb zitten waardoor het pijn gaat doen want sex is normaal bij mij altijd heel fijn enzo maar ik heb ook nog nooit zon lange gehad!! |
*proest* :D
|
Citaat:
|
*zwenkt uit*
|
(n)
|
ik denk dat het wel lukt als je z'n beste vriend erbij haalt, gewoon vragen of ze het tegelijk willen doen, en misschien heeft die vriend ook wel een hele dikke. als je dit doet lukt het vast wel zonder pijn.
|
je bent 15...vind je t heel gek dat t pijn doet!!!
|
hahaha :D
misschien is et handig dat je pas ergens aan begint als je een beetje weet hoe je lichaam daar in elkaar zit... voor de mensen die dit probleem wel hebben en benieuwd zijn naar antwoord: hij kwam waarschijnlijk tegen je baarmoedermond aan, iets wat niet altijd voor iedereen even prettig is, volgende x vragen of ie em er iets minder ver in wil laten gaan, heb je waarschijnlijk nergens last meer van... edit: als iemand lacht wil dat niet altijd zeggen dat ze er geen goede ervaring mee hebben, misschien juist wel het tegenovergestelde |
Mond houden en hem lekker door laten douwen, went vanzelf.
Als hij maar hard genoeg doordrukt zonder rekening met je te houden dan weet je zeker dat hij echt gek op je is. Aangezien je hem natuurlijk niet teleur wilt stellen hou je je maar schrap, sex hoeft heus niet lekker te zijn joh. :rolleyes: |
Citaat:
|
:cool: zeg volgende keer dat je hem wil pijpen en dan bijt je zijn lul eraf (y)
|
Je had misschien je beter kunnen verdiepen in je huiswerk voor, bijvoorbeeld, Nederlands, dan je vEt HaRd Te LaTuH NeUkUh DoOr JuH vRiEnDjUh MeT zUn EnOrMuH lUl
Zo, dat lucht op :) |
Citaat:
|
ben wel benieuwd welke forummer(s) dit is undercover
*verpest* :p |
wat wil je horen b00??
je bent zielig bezig, maar aan de andere kant....... Ga zo door (y) Ik amuseer me kostelijk :D :D :D |
Derde topic dat ik kijk, derde topic dat nergens op slaat.
Beetje jammer (N) |
heej als ik forum baas was geweest had ik dat meisje echt onmiddelijk er af gekikt (als ze dat kunnen?) eers is ze verkracht (ander topic / ander forum. ook al gesloten) en vervolgens te hard geneukt door een gast die een lul die gigantisch was had.
ze zouden jou echt op tafel moeten leggen je poten vast binden en dan een pvc buis van 3 meter je kut in moeten schoppen, dan ben je echt verkracht en te hard geneukt dan praten we verder. |
Citaat:
Maar drie meter is inderdaad wel een beetje lang. |
Dit is fake.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |