![]() |
luisteren jullie weleens naar oude muziek?
ik luister veel muziek van de begin 50's tot nu. net luisterde ik uit de 90's en nu ga ik elvis luisteren.
[roxy edit]Om het iets meer inhoud te geven, zeg er dan ook bij wat je luistert en uit welke tijd dat is ofzo.. Je komt er niet met ja of nee antwoorden al vanaf dus... |
ik zit nu naar de new york dolls te luisteren, das redelijk oud
|
ja
|
Ja natuurlijk.
Coltrane was the man supreme. |
Frank Zappa & The Mothers of Invention (y)
|
Tuurlijk (y)
|
Ja, alleen wel een stuk minder dan een paar jaar geleden. Al luister ik eigenlijk niet tot nauwelijks naar pre jaren '60 muziek.
|
ja, natuurlijk.
|
Citaat:
|
natuurlijk. wat een stomme vraag
|
Jazeker.
Soul, blues, jazz, R&B, funk, disco......old "black music". |
Ja.
|
waarom vroeg je dat eigenlijk, sexylexy ?
|
oude Metallica, DRI, Death Angel, Agnostic Front, Black Flag, Minor Threat, Misfits, allemaal jaren 80.
|
Joah.
The Kinks! |
mijn favoriete oude band is toch wel de ramones
|
Citaat:
|
nee, ik luister alleen maar naar releases van dit jaar. ;)
|
of cource...
Elvis Presley, Bing Crosby, Glenn Miller, Buddy Holly, Chuck Berry ontbreken niet in mijn speellijst... |
veel '88 en '97 hardcore
en wat '82 - '88 hardcore iron maiden en oude metallica |
Hm-hm.
|
ja.
|
Citaat:
|
Dat doet iedereen toch? Zo nee dan mis je 98% van de muziek en ben je een beetje een sukkel.
|
luister wel eens jimi hendrix, the stones, queen en dat soort bands maar vooral oude rock vind ik soms wel leuk....
Bram O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Simon and Garfunkel, Meat Loaf ehh en jaren '60........
|
Van Der Graaf Generator zou je toch wel redelijk oud kunnen noemen ja. ;)
|
newwave.
dat luisterden mn ouders vroeger ook zo af en toe, dus aan lp's geen gebrek. |
nwobhm
heersch |
muziek uit de 60's kickt gewoon keihard aars
|
Floyd, Deep Purple, Led Zeppelin, Hawkwind, Janis Joplin, Black Sabbath, Jethro Tull, Stones, Celtic Frost...
|
Iron Maiden
Judas Priest Dire Straits Led Zeppelin Black Sabbath (en Bathory en Celtic Frost) zijn gaaf. |
oude hardcore, oude metal en new wave...
ouder niet echt. |
jazz experience
hippe bandjes als the animals, janis joplin, the doors, pink floyd etc. dixieland :D |
Citaat:
|
The Beatles, Stones(oude dan natuurlijk) en oude hardcore voornamelijk.
|
Best veel. Maar Slade is toch een van mn favorieten geworden (jaren 60-70 zeker?).
En de house uit eind jaren 80 (wat nu retro heet) en (happy) hardcore uit begin 90. Ach vanalles eigenlijk. |
Doors, pink floyd
|
k luister wel ns oude acid en oude soulplaten.
|
Nee. Nooit.
Alleen soms naar The Doors, The Cure, Jethro Tull, Siouxsie & The Banshees, Kate Bush, Fleetwood Mac, Pink Floyd, Bangles, Bauhaus, Depeche Mode, Joy Division, The Sound, Kingston Wall, The Smiths en The Pixies. |
Jup,
Johnny Cash, Chuck Berry, Bruce Springsteen, Billy Joel --> allemaal pas sinds kort maar die gasten zijn de bom I shot a man in Reno just to watch him die....--> got to love it! :evil: |
jimi hendrix, uriah heep, black sabbath e.d
the turtles, the byrds, barry mcguire, the animal e.d richard wagner e.d |
yep.. voornamelijk oude ska
|
Deep Purple Live In Japan '77 vind ik wel dope..
Verder het gebruikelijke Jimi Hendrix.. |
Tuurlijk anders ben je niet true he.
Alien Sex Fiend, Bauhaus, David Bowie, Death in June, Depeche Mode, Einstürzende Neubauten, Fields of the Nephilim, Joy Division, New Order, Siouxsie and the Banshees, The Cure, The Sisters of Mercy, The Smiths. Om maar wat trüe bandjes aan te halen. |
Deep Purple, Jimi Hendrix, Doors, Beatles en Rolling Stones, Dire Straits, Beach Boys en Ramones.
|
oude metallica, oude machine head, oude rakoth. Ja die luister ik wel eens.
En natuurlijk kijk ik naar bounzzz :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |