![]() |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 13
|
Dat beloofd niet veel goeds.
*met huiswerk klaar is* *joint aansteekt doet* |
het is maar goed dat ik al ernstig ontopic ben ;)
|
beter kan 't niet. (13 is 'n geluksgetal. (y) voor mij iig.)
|
ontopic overigens.
|
*huiswerk niet af*
*vet veel huiswerk* *ruzie met ouders* *te weinig nachtrust* *ONTIOPIC* :D :cool: |
mwha... ik ga zo maar eens ontopic worden en dan inmens vroeg slapen, zodat ik nog kan leren morgenvroeg :o
|
ik ben nummer 13 opd e lijst in mijn klas en ontopic, is dat even gaaf
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vin ut maar wat saai hier de laatste tijd
er moet nieuw leven worden ingeblazen op dit forum uuuuuhm nee met mij kom je er ook niet...inspiratieloos enzo... i've got no motovation, where is my motovation, no time for the motovation, smoooking my insperatiooooon :D |
hehe ik vind dat mijn computer maar gemaakt moet worden ;) zodat ik vaker kan posten
hehe maar omajunk wazige droom :P hehe vorig topic maar is gesloten hm nog maar net ontopic, twas niet zo denderend |
foorprint...daar ben je weer....ik dacht al, je ken toch niet serieus mijn droom missen...
ik bedoel voel je je niet helemaal vereerd omdat je samen met chaos de hoofdrol mocht spelen.. :p |
"Eeeeeeedelweiss, eeeedelweiss" (zingend)
Jaja, deze wiet is de boooooooooooom :D |
*doet joint draai* :evil:
|
Citaat:
*Boooooooom, Booooooooom, Takken, Takken, Booooooom :D * |
:)
|
Citaat:
|
lalala ontopic, en meteen effe een nieuwe voorraad geregeld bij een vriend met Ice in de tuin :D
|
Citaat:
En takkeboom :D Maarreh... ja dus... en voor de rest... ladidaa... *kuch* ik weet het zelf ook niet hoor :D |
je bent pas goed als je eerst een 3 haalt > doorkrijgt dat je opzich wel es moet gaan werken > en dan een 8 haalt en dus een 6 op je rapport staat, woohoo, en dat zelfde dan nog eens doet met een 4 en een 7 :P
|
Je bent pas goed als je de 2 laatste jaren van je middelbare school doorbrengt overal behalve in de schoolbanken zelf en slaagt met 80+% en als beste van de klas :D.
|
extreem ontopic... en moet zo echt gaan slapen... omogren koomt vrinedinntje (y) *zmwjelmel* ofzo.....
als 't eh... dkuidlijk over kamt. komt. |
ik snap t volkomen :d
maar ik weet dan ook waar t over gaat :D |
je gat naar school en neemt mee :D:D jaaaah vrijdag :cool: apfelkorn, schultebrau, genoeg grammetjes en.... *denkt* bong :o :D zo mooie afsluiting van de toetsweek :D :o :D
|
Citaat:
't is ook nog wel enigszins leesbaar vind ik ;) zo, en nu ben ik vrijwel heel 't weekend niet meer online te vinden. (nu niet allemaal 'n gat in de lucht springen ofzo :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D hehe pveel plezier chaos
ontopci jetzt |
thx foot.
@birthsjoerd: ghehe, misschien dat we je zaterdag nog wel tegen 't lijf lopen in Nijmegen bij streetrave tegen bakellende. (als je daar heen gaat dan.) |
Citaat:
|
ontopic. even een tjaap roken, en the strokes aan.
\ en zo begon het weekend van Max Majorana vol sex, drugs en rock 'n roll. :) |
kutjim
of dan die kutalien die begint te krijsen, ik schrik me elke keer de tyfus :eek: ja ik heb ut geluid hard staan die konijn is dan nog een beetje vredig :D |
Zo, gisteravond eindelijk weer is stoned sinds een week. Ben blij dat me examens over zijn :D :D. En khad ook nog een fles Smirnoff op en wat halve litertjes bier :D.
Oeh, oeh oeh, en vanmiddag met 2 vrienden lekker 3 a 4 gram in een jointje proppen :D :D :D. |
Ontopique (tussenuur:D) . Woej die ice werkt :D
|
Citaat:
nouwja zal wel ga ik naar een ander deel forum zie ik em opeens hehe madness banner |
Citaat:
En ehm, ik las Citaat:
|
hehe trés trés ontopig
einde toetsweek :D !! |
hehe ik ga ook wat eens aan mijn ontopicheid doen
|
:o
|
Oeh lekker ontopic :) .
Fijne dag :) |
hm grmbl wilde vanmiddag naar de sjop om 12 euro wiet te gaan halen voor het weekend
grmbl krijg ik een brief van de bieb, je hebt nog een boek thuis en 11,30 boete + 2,50 admin kosten GRBML! :mad: :( en toen was het geld weer op maaaar morgen weer een nieuwe maand |
Citaat:
zo zie je maar weer, de bibliotheek, daar wordt je niet veel wijzer van. |
:o vandaag op school anderhalf uur werk in de afvoer geschud :bloos:
was mn groepje niet zo blij mee :| |
Ik rook het summum onder de hasjsoorten, h2o, 22 euro per gram! Mmm.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Thank god its Friiiiiiiday :D
|
(katja)
uberklopt!!! einde toetsweek, drank lalala |
hehe extreem ontopic nu
|
de hele dag al koppijn, dus ik doe vandaag aan zelfmedicatie :D (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |