![]() |
tienermama
we gingen weleens samen ja want
tja zo gaat dat nu en dan met wat koffie en iets lekkers dat was echt wel lachuh man! en nu is het dan voorbij want tja euhmm.. alle schepen die vergaan dus je pakt het laatste koekje met een grijns, en kijkt me aan "veel succes dan met de baby 'k zie je vast nog wel een keer ja, k moet nu naar de deli maar ik spreek je vast wel weer bel me maar als 'ie d'r is" dit is irritante woordkeuze, da weet k ook wel.. maar omdat veel tienermoeders nou eenmaal zo praten (tenminste als k programma's en intervieuws zie enzo wel.. heb k t maar zo gedaan.. en t leek me ook wel leuk weer eens een simpel gedicht te maken |
Hmm.. vinet wel wat hebben. Dat taalgebruik stoort me allang niet meer, dat heb je wel eens. Ik vind het zo leuk, hoe je stiekem in het gedicht spot :p
|
Ik vind dat je het op een aparte en orginele manier brengt. Heel direct, beetje "humoristisch/sarcastisch" in verwoording met daar tegenover een inhoud die Zeer schrijnend is. Het leest verder vlotjes, fijne rijm. Simpel is het, maar wel 's weer wat anders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |