![]() |
Buzz MP3?
Hey,
Ik zit al een tijdje te zoeken maar kan helaas niets vinden: Is het mogelijk om met Buzz je tracks op te slaan als mp3? Of in ieder geval muziek te exporteren als bv wav? |
Citaat:
Met Cool Edit Pro kun je mp3's conventeren naar WAV maar er zijn ook allerlei freeware tools voor. |
Buzz is een tracker (http://www.buzzmachines.com).
|
Oh zoiets... nee geen ervaring met dat programma, al op de FAQ / support / etc. gekeken?
Of kun je geen nieuwere versie downloaden of het menu uitpluizen? misschien bestaan dr wel plugins voor |
Voor als Buzz niet zo'n optie heeft: je kan proberen om in CoolEdit (bijvoorbeeld) op te nemen wat je afspeelt. Dus speel je Buzz track af, en neem de output van de geluidskaart op. Sommige geluidskaarten hebben daar, naast Microfoon en Line-in etc. een aparte optie voor, "What You Hear" ofzo.
Dan heb je in ieder geval iets om te kunnen laten horen aan anderen. Maar echt perfect is het nog niet natuurlijk... |
Citaat:
|
mijn versie is wel drastisch verouderd, maar toch
View (Bovenaan in het rijtje File, Edit etc.) -> Hard Disk Recorder schrijft naar .wav format, ik gebruik LAME-mp3 encoding voor m'n mp3's maar kheb geen idee waar ik dat vandaan heb gehaald |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |