![]() |
Sport sites:
Welke site's raden jullie mekaar(en mij) aan om eens te bezoeken.
Zijn der site's die je regelmatig bezoekt en welke site vind jij informatief over een bepaalde sport in het algemeen of algemeen over sport. Was ik ff benieuwd naar misschien dat er nog wat leuke links worden gepost waar anderen nog wat een hebben. |
|
|
|
Citaat:
|
Zelf bezoek ik regelmatig:
www.fcgroningen.nl En vele voetbalsupporters site's van andere clubs vanwege de foto's die erop staan. |
|
|
|
|
|
http://www.honkbalsite.com/
Zeer goede site over het Nederlandshonkbalteam staat veel informatie over op Honkbal algemeen en het nationaleteam. |
Zoals al gezegd werd:
www.vi.nl www.voetbalzone.nl Deze kijk ik toch echt het meest (vi heb ik zelfs als homepage). Verder kijk ik vaak op www.feyenoord.nl maar dat is voor een groninger weinig aan denk ik. Voor algemeen: www.nu.nl/sport |
De supportersite's (voetbal) die ik regelmatig bezoek zijn:
www.trotsvanhetnoorden.nl www.fcgfanatics.nl www.tifosigroningen.tk Nog wel een aantal van FC Groningen maar eigenlijk alleen als er grote veranderingen aan die site's is ondergaan. www.ajaxfotopage.nl www.tifosivak410.nl www.tifonet.nl www.treingroep.nl www.utregfotosite.nl |
Citaat:
|
Citaat:
internethooligan spelen ;) |
Citaat:
En de TIFO site's vind ik zeer interesant omdat ik me ook bezig hou met de tifosie in het Oosterpark. |
www.tifo.it
Staan wel leuke dingetjes die je kan bestellen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
In Nederland dan he ;) Italië is TIFO land nummer 1 en die hebben het woord TIFO dan ook bedacht. |
www.vi.nl
www.voetbal.nl www.voetbalkrant.nl www.az.nl :evil: www.verstappen.com www.formula1.nl www.f1racing.nl www.formula1.com www.grandprix.com www.rtlgrandprix.nl www.crash.net www.racesport.nl www.fomule1.nl www.motogp.nl www.unofficialjv.nl www.vdgoorbergh.com Dit zijn zo'n beetje wel de sportsites die ik regelmatig bezoek. :) |
Ik naak iedere dag minstens een keer een rondje www.vi.nl en www.voetbal.nl , en in de zoemer tijdens de tranfsertijd ga ik ook vaak langs op www.footballtransfers.info :)
En ook heel af en toe op www.soccerassociation.com maar daar moet je lid voor zijn (en betalen) en dat ben ik niet. :| |
|
|
|
Ik raad: http://www.havob1.tk aan
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Wat volgt er daarna: een site met scheidsrechters/trainers/voorzitters ik hoop het toch niet eigenlijk :D |
|
|
|
www.sherdog.com (y)
|
Er staat nog nergens www.knvb.nl , dat snap ik echt niet. alle amateuruitslagen en profuitslagen uit nederland staan er op en al het nederlands voetbalnieuws
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder intereseert het mij vrij weinig wat de KNVB doet, als er "grote belangrijk" beslissingen gedaan worden staat dat ook wel op een andere voetbalsite. Verder heb ik er dus geen ruk te zoeken dus snap niet waarom het jou opvalt. |
sportcup2004
ik kwam toevallig op deze site terecht
http://groups.msn.com/sportcup2004 leek me wel grappig. Meer mensen zin om mee te doen? |
Klinkt wel leuk, zal der ff over nadenken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van een regio club kun je ook in de regionale krant zien hoe ze er voor staan en wat je eigen team betrefd, wij konden dat vroeger altijd in de Kantine zien
|
Citaat:
|
|
Citaat:
www.liverpoolfc.tv |
Citaat:
|
Ook een leuke Ajax site is www.ajaxnet.com . Check die maar is!!!
|
www.derat.nl
of www.nacforum.nl ga daarna naar nac-proat (of daar ergens) daar staat de ontwerpwedstrijden van het shirt voor volgend jaar moet je maar eens kijken staan echt prachtige ontwerpen bij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |