![]() |
Hoe kleed je je aan?
ik ben nieuw hier dus ehm sorry als dit topic al bestaat :eek:
dus ja..als je je aankleed, waar begin jij dan mee? ik: boxer - broek - sokken - schoenen - tshirt - trui - vest - jas -sjaal - handschoenen :D verschilt per seizoen. dus hou het maar op winter ;) okay en nu jullie..!! :p |
hempje en een dikke luier
|
slipje (of hoe noem je zo'n ding fatsoenlijk?) - bh - t-shirt - broek - trui - sokken - sjaal - jas - tas - schoenen (mja, die mogen buiten op de gang pas aan :) ) - handschoenen
|
boxer, t shirt, broek, blouse, jas, tas
|
Citaat:
|
hier zijn er al 687632 van, dit wil iedereen namelijk altijd al weten :rolleyes:
|
Citaat:
|
Hahaha.. Piercings, Trui, BH, Broek, Rok, Slipje, enzo
Ondergoed over kleding is hip. |
slipje-bh-broek-t-shirt-trui-sokken-schoenen-sjaal-jas-handsvchoenen.
|
Citaat:
Waar heb jij je rompertje vandaan? Ook bij http://www.ab-versand.de/ |
iig mn ondergoed eerst.
|
slipje... :nono: klinkt fout...maarre...boxer, polo,broek sokken trui,jas tas ongeveer...
|
Citaat:
|
Ondergoed, sokken, broek, trui, schoenen, sieraden, jas, sjaal, handschoenen, tas.
Goh |
ondergoed, broek, trui, sokken, schoenen, das, jas, handschoenen
|
Aankleden, ik slaap altijd met mn kleren aan in de hoek van mn kraakpand. Als mn t-shirt te vies is van het bier en de pizza, dan doe ik er gewoon een trui over aan, verder heb ik altijd mn leren jas aan. Mn latex broek was ik ook nooit, dus waarom zou ik die uitdoen. Mn kisten doe ik wel uit voor het slapen, dus die moet ik wel weer aandoen. Alleen aan mn hanenkam besteed ik aandacht s'ochtends (y)
Wat een dom topic :rolleyes: |
ondergoed - broek - sokken - truitje - vest/trui - schoenen- sjaal - handschoenen- jas
|
slipje-bh-hempje-broek-trui-sokken-sieraden-schoenen-jas-sjaal-handschoenen-tas
|
Hoe kleed ik me aan? Zelf.
|
ondergoedbroektruitjevestsokkensjaaljashandschoenen
|
1. Uit bed stappen.
2. Ondergoed uit. 3. Nieuw ondergoed aan. 4. T-shirt aan. 5. Blouse, polo of trui aan. 6. Broek aan. 7. Sokken aan. 8. Schoenen aan. Eigenlijk heb ik gewoon een vaste volgorde. :o |
string/slipje - bh - broek - t-shirt - trui/vest - sokken en als ik weg ga m'n schoenen - sjaal - jas
|
slip-broek-beha-sokken-hemd-shirt-trui-schoenen-shawl-jas-handschoenen.
|
opstaan
ondergoed en tshirtje aan bak koffie drinken naar forum.scholieren.com surfen daarna in willekeurige volgorde de rest aantrekken en dan naar school speurten (ik heb altijd dat als ik me gelijk aankleed 's ochtonds dat me t-shirt verkeerd om zit waar ik pas op sgool achter kom) |
ondergoed-truitje-panty/maillot/sokken-broek/rok-bloes/trui/vest-sieraden-horloge-bril
|
Citaat:
|
is dit niet meer wat voor lifestyle?
(is maar een vraagje hoor:)) |
string - bh - broek - t-shirt/hemdje - trui/vest - sokken - evt. sloffen/ nog een trui als ik het koud heb
ga ik naar buiten: schoenen - sjaal - jas - handschoenen ohja, ik doe altijd eerst m'n linkerbeen in m'n broek en ik geloof ook vaak eerst linkerschoen etc. aan ik ben rechts :) |
ondergoed, broek, sokken, beenwarmers, schoenen (voor deze 3 geldt: eerst links, dan rechts) hemdje, tshirt, trui/vest, bril, sjaal, jas
|
ondergoed - sokken - broek - bovenkleding
|
Citaat:
|
1. Boxer
2. Sokken 3. Broek 4. Schoenen 5. T-shirt 6. Overhemd 7. (Trui) |
Boxer-Broek-Sokken-T-shirt-Trui, overhemd ed
|
onderbroek - bh - broek - sjirtje - sjaal - sokken - schoenen - jas - handschoenen :)
|
en soms
leren string handschoenen schoenen en hup naar buiten :P:P:P |
Eerst broek, dan jas, dan schoenen, dan sokken, dan boxershort, dan t-shirt. :)
|
slipje
bh hemdje t-shirt en vest / trui sokken sjaal jas schoenen tas handschoenen |
Ondergoed > sokken > broek > trui(tje)/shirt > jas > handschoenen.
Vraag me af waarom mensen 'tas' erbij zetten btw.. Die doe je niet aan, volgens mij. ;) |
uhm..
slipje -> broek -> bh -> sokken -> truitje -> schoenen -> jas jeej.. |
Citaat:
vind/vond ik ook altijd zow apart.... dus dan kan je zelfs een tas aantrekken... mijn volgorde: ondergoed, truitje, broek, trui, sokken, schoenen, sjaal, jas en buiten handschoenen |
Conclusie: Het komt allemaal zo'n beetje op hetzelfde neer.
En da's eigenlijk best logisch! blablabla |
jas,broek,boxer,schoenen,sokken,trui,handschoenen,muts,t-shirt daarna doe ik mijn haren (y)
|
ondergoed, broek, tshirt, vest / trui, sokken, schoenen, sjaal, jas handschoenen
|
Citaat:
|
String, deo onder m'n armen, bh, broek, t-shirt, trui, sokken, haren doen, schoenen, jas.
|
deo- boxer- sokken- ondertshirt-broek-vest/trui-haren- luchtje als het moet- schoenen-jas
|
boxer/string - bh - t-shirt of hemd - broek - trui - sokken - lenzen -schoenen - sjaal - handschoenen - jas - tas.
Compleet of niet? |
Eerst erger ik me dood aan die kutwekker, of aan het feit dat ik vandaag alweer huiswerk moet maken. Als het goed is heb ik de dag ervoor al een boxer + wat sokken op een stoel/tafel/grond neergedonderd, zodat ik niet helemaal in me pjama/bloot naar de kast hoef te hobbelen. Dan doe ik eerst me boxer aan, en dan me sokken. Als je nl je broek over je blote voeten heen trekt, geeft dat zo'n irritant gevoel aan je voet. Vervolgens doe ik me hemd aan (niet in de zomer meestal) , en een Tshirt. Dan me broek (vaak met riem), en vervolgens komt me trui.
Als ik wegga doe ik eerst me jas aan. Dan zet ik me MP3 speler aan. Dan doe ik de sleutel in het slot, en dán doe ik pas me handschoenen aan, want met die dikke vingers is het zo'n gepriegel. ;) |
Slipje - bh - shirtje - broek - sokken - trui/vest - schoenen - sjaal - jas - handschoenen geloof ik.
Volgens mij heeft iedereen wel hetzelfde :o |
euh.. tja.. meestal eers ondergoed,
dan verschilt het.. als het winter is, dan eerst trui.. anders eerst broek, dan. sokken, sierraden, haar (niet dat ik mun haar aantrek) en als laatst schoenen, want mijn schoenen mochten eigenlijk wel een maatje groter.. maar ja.. boeie.. tis te doen. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |