![]() |
geen reclame tijdens F1-races
SBS6 heeft aangekondigd geen reclames te zullen uitzenden tijdens de formule1-races, dus vanaf volgend jaar op SBS te zien zijn.
|
Dan moet ik nog maar zien hoelang het duurt voordat ze er wel reclame tussen door gooien.
Reclame levert veel geld op bij commerciele zenders en dat kunnen ze (in deze tijd helemaal) goed gebruiken. En het is toch ongeveer 1,5/2uur dat je dan geen reclame hebt. Of doen ze voor en na de race een kwartier reclame? Ik denk dat ze het niet volhouden, neemt niet weg dat het van mij niet weg mag blijven natuurlijk. Maar bij RTL5 hadden ze nooit echt lange reclame blokken en toen irriteerde ik me er niet zo heel erg aan eigenlijk. |
Het heeft toch geen invloed op mij, maar reclame is nu eenmaal een zeer belangrijke rol van inkomsten. Lijkt me dus gek dat een commerciele zender geen reclame meer zou gaan maken "tijdens" de wedstrijd.
Men kan nog altijd doen zoals men dit jaar bij het veldrijden bezig is. Zo op onregelmatige tijdstippen een sponser op het scherm tonen, gewoon dat je de wedstrijd nog verder kan kijken. Met daar zo'n irritant "ting" bij.. :( |
Van mij mogen ze best reclame gebruiken, bij RTL5 heeft het mij niet geirriteerd ofzo. Maar dat komt doordat de reclames toen heel erg kort waren, meestal maar 3 of 4 stukjes ofzo. Dat mag de SBS ook doen van mij, daarbij levert het ook nog eens aardig wat centjes op.
|
Reclame boeit me niet, t commentaar wel. Hopelijk verhuist Olav Mol & co mee naar SBS6.
|
Die reclames van amper een minuut stoorden me absoluut niet. Je kon er juist goed gebruik van maken om even wat te zuipen te halen... Ze kozen ook de momenten goed uit, ff wachten met reclame als er net wat gebeurde ofzo. Er was niets aan de manier van uitzenden van RTL5 wat me stoorde eigenlijk. Dus wanneer SBS teveel gaat veranderen gaat dit waarschijnlijk alleen maar negatief zijn. :|
|
Citaat:
Dat gebeurt dus niet helaas. |
Vond de reclames altijd gruwelijk irritant, ze kwamen te vaak vond ik zelf (en m'n medekijkers hier)
Maar als ze komen, waarom doen ze 't dan niet zoals op de Duitse zender, dat ze op 'n klein stuk van 't beeld toch nog formule 1 laten zien. Dat is op zich al 'n oplossinkje |
Citaat:
|
Citaat:
Staat ook wel in een ander topic hier volgens mij. |
Citaat:
|
Hoe wilt SBS dan de kosten gaan financieren? ik gok met of slecht commentaar of van die irritante smsspelletjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Rick Winkelman wel dus :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij stond het ook wel op teletekst..(er staat me iig iets van mij dat ze niet mee gingen :confused: ) |
Citaat:
kZie wel wat r gebeurt :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil dat het weer terug komt bij RTL5 :( :( :( :( |
Citaat:
|
Ik vond die reclame altijd heel irritant, zapte altijd naar Duitsland of Belgie tussendoor. Maar t zou me geen bal uitmaken als ze nog reclames zouden hebben, als t commentaar idd maar zo blijft!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |