![]() |
Pijpen: met of zonder tong?
Jongens vertel mij is, willen jullie liever met of zonder tong gepijpt worden?? Want in Phileine zegt Sorry zeggen ze van niet, maar ergens anders zeggen ze weer van wel...
|
ik hoor altijd van met maar goed het lijkt me ook nogal moeilijk om te pijpen zinder dat je tong daarbij ook contact maakt met de penis
|
niet zonder in contact te komen, maar draaien of niet draaien is eigenlijk mijn vraag
|
Citaat:
Persoonlijk vindt ik met draaien altijd iets extra's hebben, maar het kan natuulijk zijn dat iemand gevoeliger is dan een ander. |
Wat dacht je van.... afwisselen?! :P
|
Nou een vrouw zonder tong lijkt me best apart
|
MET natuurlijk :D.
Afwisseling: zuigen, likken, zachtjes bijten, zoenen,... en met je tong kun je ook specialere bewegingen maken. Ok, ik ben een meisje en ik zou niet weten wat een jongen wil. Maar zij die ik tot nog toe heb gepijpt waren zeer te spreken over mn kwaliteiten :D Zelfs complimentjes gehad dus... :bloos: Zeker met tong! |
Als je zonder tong doet dan kan je dur net zo goed neuken, dus doe maar met he
|
mja lijkt mij ook met met??? doe gewoon wat je vriendje het lekkerst vind :p
|
Citaat:
|
jaaaa met je tong langs de onderkant van de eikel likken hmmmmmm ( *rilt van genot* ) (y)
|
Citaat:
|
sorry ik werd even heel.....Ehh laat ook maar :D
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) (y) (y) |
meneer de vriend reageert heftiger op met dan zonder... maar alleen als dat met een beetje als een verrassing komt, dus tja, afwisselen dus:)
|
MET MET MET!
(sorry :o) |
Met tong geeft er natuurlijk net een extra dimensie aan. Een chocodip is lekker, maar een chocodip met nootjes aan de buitenkant is nog weer lekkerder.
|
Citaat:
|
Combinatie van. :)
|
Met. Anders wordt het voor allebei een beetje een saaie boel hé.
Gewoon alles gebruiken: lippen, tong, handen, kaakwand, weet ik veel... |
ik gebruik altijd me tong erbij, gaat automatisch en ik denk dat mijn vriend dat ook wel lekkerder vindt. Hij heeft tenslotte nog nooit geklaagd. :)
|
Met:p
|
Citaat:
|
Met (variatie)
|
Wil jij met of zonder tong gebeft worden? Precies, ik bedoel maar.
|
als je gewoon afwisselt is het lekker, maar het hoofdgebeuren moet toch echt zuigend op en neer bewegen zijn :)
|
Citaat:
|
met natuurlijk...
|
met met met
|
Met tong heeft tot nu toe de positiefste reacties gehad..
en mijn vriendje vind het gewoon echt helemaal geweldig.. Moet meestal een kussen op zn hoofd om zn geluiden te smoren :D |
met, geen toevoeging nodig
edit: tog wel een toevoeging, zachtjes met de tanden eroverheen gaan hmmmmmmm |
Citaat:
|
subtiel doen :)
|
pijpen zonder tong is hetzelfde als gitaar spelen zonder gitaar, dat doe je gewoon niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe moet dat dan, zonder tong? Moet ik die maar even loskoppelen en op het nachtkastje leggen ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha
Waar denk je dat die pielemuis van em overheen glijdt in je krappe mondje? Dat stuk lebbervlees natuurlijk!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met tong is leuker. Maar wat m.i. essentiëler is, is het handwerk. Dát maakt, in ieder geval voor mij, het grootste verschil. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |