![]() |
Wat is de beste FIFA ?
Nou zoals de titel al aan geeft: wat is de beste FIFA uit de reeks?
Ik zelf vind het samba-achtige FIFA 2001 het beste (vooral tegen een maatje naast je:D)! |
Verdeurie best wel lange lijst eigenlijk :P!
Dus zolang draait de Commericiele FIFA machine dus al :P. |
je had 'Geen 1 van alle' er ook effe bij kunnen doen ;)
|
hehe, jammer genoeg kan je er volgens mij niets meer aan veranderen als je geen Forumbaas bent:s
maarja als ik die erbij had gedaan dan was de uitslag zo voorspelbaar...:P |
fifa '97 roelt zaal voetbal is vet en hard onderuit halen :D
|
Ik wist niet dat er 2 Fifa '98s waren.
De WK versie is in ieder geval het coolst, heel veel gespeeld. |
WK 98....heel veel gespeelt (y)
|
WK 98 ga ik voor :)
|
Citaat:
|
97 \m/
|
95, de aller eerste. Toen kon je nog met de Italiaanse reserve goalie in de spits beter spelen als de toen beste spitsen :) En met Enrico Moser vanaf de middellijn scoren :P
|
Citaat:
zaalvoetbal... schot richting doel.. keeper stompt de bal weg.. via de muur.. in het doel :D kon ook met een uittrap.. of wanneer de tegenstander uittrapt voor m staan en dan vloog dat ding er ook nog wel eens in :D |
volgens mij was fifa 2000 ook met oude spelers ??
fifa 2004 gestemd |
Citaat:
|
ik mis 94
94, 95, 97, 98 zijn et best kheb gisteren 2003 aangeschaft (voor die paar kleinigheidjes ga ik geen 40 euro extra lappen om dan 2004 te hebben) hehe et heerste om bij 94 voor de keeper te gaan zodat ie bij et uitrappen tegen je aan schoot, en hoppa scoren.. of scoren vanaf de middellijn idd, maar dan liep mijn sega altijd vast? :D |
World Cup 98, wat was dat een meesterlijk spel. :cool: Met als hoogtepunt natuurlijk de geweldige rotschop die je uit kan delen met Q. :p
|
FIFA 1998, zaalvoetbal :cool:
|
Fifa 99, omdat een vriend van me en ik naar aanleiding van dat spel met The Ultimate Dutch Update (TUDU) begonnen. Heb 't echt onvoorstelbaar veel gespeeld.
Maar toch, tot Fifa 2001 was elke versie vernieuwend en een genot om te spelen. Gelukkig zit de Nederlandse competitie er nu weer in (inclusief KingZine- en Goole Maoke-vlaggen bij Willem II :cool: ), waardoor het toch weer een beetje begint te kriebelen :) |
2003 vind ik dan toch wel, eindelijk vernieuwing en niet van die fouten dat er onmogelijke goals worden gemaakt,
alleen jammer dat je op Worl Class nog met 10-0 wint... omdat je toch weer de manier vind waarop je altijd scoort... |
Citaat:
altijd met 20-0 winnen van Qatar enzo |
Dankzij H. van Smeiter (y)
|
Fifa 1998, daarna 2002!
|
iedereen die iets anders heeft gestemd dan fifa 2003 of 2004 is naïef! Fifa gaat er uiteraard elk jaar op vooruit wat gameplay en graphics betrefd...
|
Citaat:
Natuurlijk is 2003 of 2004 de FIFA met de mooiste graphics en de gameplay wordt ook elk jaar beter, maar in toen ik de 1998 speelde had ik er veel meer plezier van toen ik 2003 of 2004 speelde. In die tijd was 1998 weer heel goed en was je al superblij met de 'een beetje herkenbare hoofden'. |
94: Wel een leuk spelletje, jammer dat je alleen uit bepaalde hoeken kon scoren. H van Smeiter :D
96: niet gespeeld 97: heel lang gespeeld, maar te statisch, je kon alleen rechtdoor of opzij lopen leek het. cool dat je eigen teams kon maken WK 98: volgens mij de beste versie, leek het meest op echt voetbal. 99: niet gespeeld 00: redelijk goed 01: best wel kut 02: heel erg kut, veel te sloom en statisch 03: wel redelijk 04: niet gespeeld |
Bij Fifa 94 (of 95 misschien :s ) kon je gewoon voor de keeper van de tegenpartij gaan staan als hij wilde uittrappen. Als je het een beetje onder de knie had schoot hij elke keer tegen je aan en scoorde je dus elke keer :D :D :p
|
haha ja, en die slidings waarmee je sneller ging dan rennen, dus slidend het veld over :D
keuze: 98, zaalvoetbal teh leet! moeten ze weer erin toepassen dat owneert echt! daarna vind ik het flut |
De versies met zaalvoetbal.
|
Fifa 95
(en natuurlijk die eerste ofzo met alleen landen teams waarbij je alles uit een vast isometrisch standpunt zag en waarbij je alle replay's van doelpunten kon saven. Ik had echt uber geweldige doelpunten daar tussen staan :D) |
2003
|
welke was het ook al weer dat quatar echt het bagger team was, en je het spel van schuinboven zag?
Dat vond ik de vetste :) Trouwens, World Cup Soccer op de 8-bit nintendo is het vetste voetbalspel van allemaal :cool: |
Citaat:
|
95, toen was alles nog nieuw
melk van 9 jaar oud smaakt ook niet meer |
Citaat:
|
ben bang dat het op zich een pietsje zurig is...
|
ze zuigen allemaal zwaar!
|
wie zowiezo niet op 2003 stemt snapt er niks van :D
|
ik hoop eigenlijk op een CM & FIFA mix :-)
|
Citaat:
|
Fuck, ik heb op 2004 gestemd, maar ik wilde 2003 doen... 2003 Is echt veel cooler! (Y)
|
FIFA '98 Road to the World Cup was echt een meesterlijk spel. Vreselijk uitgebreid met ALLE landen (alleen miste ik Andorra wel :p ) en heb deze dan ook vreselijk veel gespeeld. Qua graphics had ik voor FIFA 98 nog nooit zoiets gezien, zag er toen echt gelikt uit. Indoor voetballen was ook wel geinig.
|
Je hebt een foutje gemaakt, Fifa 98 heette volgens mij juist "Road to the worldcup" en het daadwerkelijke spel met die uitermate irritante vogel heette gewoon "Wordcup 98" dat vond ik overigens een gigantisch goed spel!
Dat heb ik meer gespeeld dan alle andere fifa's bij elkaar, op wintersport dagen achter elkaar toen we ingesneeuwd waren! :D |
Ohw, maar in de '98 Road to the World Cup versie zat die leuke :) vogel in ieder geval ook. (y)
|
whoops :bloos: my bad...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel klinkers heb je dit schooljaar al? :D:D |
kvind het leuk om te doen... kzeg nie dat ik er goed in ben:P
heb er ondertussen wel een euri of 50 ingegooid dus het gaat al wat bter:P |
Citaat:
|
Fifa 2003
|
Citaat:
Ik heb een keer 20 omhaals achterelkaar tegen de paal gehad. De speler bleef gewoon maar omhaals maken als de bal terug kwam van de paal :) Dat spel was echt zwaar relaxt. Jammer dat ik het niet meer heb Ik heb btw voor fifa 98 gestemt. Dat spel vond ik een grafische doorbraak in de fifa wereld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |