Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Cloaca (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=647098)

Daangerous 31-10-2003 08:13

Cloaca

Ok, kheb 'm gisteren gezien, en iedereen MOET hem zien, tis echt een fantastische film!

Elektro M.J. 31-10-2003 08:20

Ja, lijkt me ook een leuke film!

Freshh~ 31-10-2003 08:38

oh ja! die film wil ik zeker zien.. had een stukje gelezen in een krant. (eigenlijk wil ik hem het meest zien omdat pierre bokma erin mee speelt :o )
maar ben er wel benieuwd naar.. :)

Daangerous 31-10-2003 10:25

Pierre Bokma is idd fantastisch, maar eigenlijk doe je dan de rest van de cast te kort. Gijs Scholten van Aschat, Peter Blok en Jaap Spijkers doen zeker niet voor hem onder, eigenlijk vind ik Gijs Scholten van Aschat en Peter Blok zelfs beter, maar eigenlijk zijn ze als club gewoon geweldig. Nogmaals: echt een aanrader voor wie van acteergeweld houdt...

roman 31-10-2003 19:19

euhm ik heb de techniek gedaan voor de theater voorstelling, ik vond het niet echt super, maar misschien is de film versie beter... geen idee

Dusjcrib 01-11-2003 08:31

Citaat:

roman schreef op 31-10-2003 @ 20:19:
euhm ik heb de techniek gedaan voor de theater voorstelling, ik vond het niet echt super, maar misschien is de film versie beter... geen idee
volgens de recensies wel..

Ik heb em nog neit gezien maar heb een heleboel mensen erover gehoord. Zelfs de mensen op mn stage vonden hem geweldig en die maken er echt een sport van elke nederlandse film de grond in te boren (zelfs hun eigen :/). Cloaca is de eerste waarover ik ze positief heb gehoord.

Ik wil er dus ook zeker heen, es kijken of ik niet met mn vader kan gaan ofzo.. dan kost het geen geld ;)

Daangerous 01-11-2003 17:25

Citaat:

Dusjcrib schreef op 01-11-2003 @ 09:31:
volgens de recensies wel..

Ik heb em nog neit gezien maar heb een heleboel mensen erover gehoord. Zelfs de mensen op mn stage vonden hem geweldig en die maken er echt een sport van elke nederlandse film de grond in te boren (zelfs hun eigen :/). Cloaca is de eerste waarover ik ze positief heb gehoord.

Ik wil er dus ook zeker heen, es kijken of ik niet met mn vader kan gaan ofzo.. dan kost het geen geld ;)

Tis echt een te goede film, dus al da gezeik over dattie Nederlands of niet goed is: nie naar luisteren. Gewoon blind gaan, hij is echt ijzersterk, ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

Milk 02-11-2003 20:15

JAAAAAAAAAAH geweldige film! Ik heb em vorige week gezien en ik was echt onder de indruk (y)
Heb er niet veel over te zeggen behalve ZIEN!!!!

Zazoo 02-11-2003 20:20

hm zo noem je een film toch niet. waar gaat ie over?

cyc 02-11-2003 22:03

Citaat:

Zazoo schreef op 02-11-2003 @ 21:20:
hm zo noem je een film toch niet. waar gaat ie over?
kippensex :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.