![]() |
Schoonmaken bank?
He aangezien ik nergens een geschikt forum voor kon vinden, plaats ik het hier even.
Mn bank is nogal vies met vlekken en zo.. wat is de beste manier om dat schoon te krijgen? Is er een goedje dat zonder al te veel water vlekken kan verwijderen uit een bank? |
1. dat lijkt me niet hier passen
2. wat voor materiaal is je bank 3. wat voor vlekken zijn het |
Dit heeft niks te maken met lichaam en/of gezondheid.
-> DK |
bij de supermarkt zijn van die kleine flesjes waarop staat ' voor het verweideren van inktvlekken', ' voor het verweideren van spermavlekken', die heeft mun moeder allemaal, dat werkt wel als ze daarmee mun dingen schoonmaakt zijn ze daarna schoon!!
|
Ka je misschien de hoezen van de kussens eraf halen? Zo ja, dan kan je ze gewoon in de wasmachine wassen.
Kan het niet? Dan heb je vrij veel van die vlekkenoplossers, ga maar eens kijken bij een drogist of een grote supermarkt :) |
Ik ga van de week een kleed voor over mn bank halen, lkkr gemakkelijk als er vlekken op komen iod.
Dan gooi je gewoon het kleed in de was (y) :cool: |
Gewoon met water? :)
|
met vanish :s
zelfs jodium krijg je er dan af :p (volgens de reclame dan he) |
Citaat:
Ik ga wel ff kijken bij de drogist dan |
nieuwe hoes kopen???
anders gewoon even bij stofeerder of drogisterij navragen |
Kijk een ochtendje Tell-Sell.
|
Citaat:
maar das die domme reclame dat ze een hele bak met wasgoed hebben en dr dan jodium in kieperen... en je kan t op alles sprayen en dan gaat t eruit(weet niej of t werkt hoor, vertel de reclame maar globaal na) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |