![]() |
Give up the Ghost
Alleen voor mensen die serieus over GUTG willen praten.
http://www.thepenguinscenario.org/fl...lkweg-GUTG.gif dus wie gaan er? en wie in de gvh? wie gaat er naar de melkweg? en wat vinden we van het nieuwe album? en wat vinden we het beste? wie is er al 'siked' ? Persoonlijk denk ik bij beide shows aanwezig te zijn, vind ik het nieuwe album in tegenstelling tot de oudere shit pretty gaaf. Siked ben ik nog niet. Dit betekent dus dat iedere offtopic reactie verwijderd zal worden en er bij regelmatig offtopic gaan enzo consequenties getroffen zullen worden. |
dus wie gaan er? ik
en wie in de gvh? ik wie gaat er naar de melkweg? ik en wat vinden we van het nieuwe album? Geweldig en wat vinden we het beste? Alles wie is er al 'siked' ? Ik En ja wat valt er verder nog te zeggen. |
Ben benieuwd hoeveel en welke nieuwe nummers ze zullen spelen. Ik denk maar een stuk of 3(love american zeker). T meeste van Background Music denk ik. En 1 a 2 van de 7"(hopelijk the ice age is coming...zal wel niet en I've shared your lips....dat is mogelijk).
Anyways die show is over als je met je ogen knipperd....remember that :D. Ik gok tussen de 20 en 25 min. |
daar gaan we weer, volgens mij is alles over deze band gezegd...
dus wie gaan er? IK en wie in de gvh? IK wie gaat er naar de melkweg? IK en wat vinden we van het nieuwe album? wel leuk, maar backgroud music en beide 7"s zijn beter en wat vinden we het beste? background music, heart is mn favoriet (maar die staat ook op de 2e 7") wie is er al 'siked' ? altijd natuurlijk! |
Year one is hét album, Background music en ook We're down 'til we're underground halen het nooit bij de rauwe emotie die de 12 perfecte tracks op year one bevatten. Ik ga naar GUTG in de goudvishal en in hof ter loo, tijdens riotfest 6/7 december in antwerpen.
|
Year One? Je bedoelt de eerste 2 7"s :)
|
En de demo dan??!! Die is pas rauw. Die versie van the ice age is coming is super. Brak as fuck. Zoals t hoort.
|
die demo heb ik maar weinig geluisterd eigenlijk vanwege veel aankopen in die tijd. vanavond ff opzetten. wel vet in ieder geval zo'n productie.
|
Welke productie? :D Nee de 7" versies zijn allemaal beter behalve the ice age is coming. Vooral die sarsharde breakdown. Over rauwe emotie gesproken hehe.
|
Citaat:
|
Tuurlijk. Je bent niet true als je die niet hebt. :p
|
Citaat:
|
Maar niet los zoals ze oorspronkelijk op bridge9 uitkwamen toch?
Anyways boeien. Ik verwacht nog de Love American picturedisc 7", We're down...12" en Year One gatefold lp. En een s/t 7" en een Background music lp moet ik nog op de kop tikken. |
Citaat:
|
Ik heb er pas 1 besteld bij de conrad.
|
present in melkweg ja
|
Citaat:
|
Heb in ieder geval mn Riot Fest kaartje. Was blijkbaar 10 euro goedkoper geworden trouwens.
|
ik zie ze wel in de gvh, om ze nou 2 keer te gaan bekijken.
mijn agenda staat dan zowieso volgeboekt met 1 ding: school. |
mja, ik ga wel naar de gvh.. weet iemand al iets over het voorprogamma in de gvh?
|
misschien wel naar de melkweg ja, wat ik heb gehoord vond ik redelijk vet en ik woon toch in amsterdam.
|
melkweg.
gaat zeker gaaf worden. hoop dat ze shoplifting in a ghosttown zullen spelen. [en stiekem hoop ik ook dat ze minstens een half uur spelen..] |
Citaat:
|
Citaat:
|
juist het is een hc show hoor
20 min / half uurtje is t gedaan |
idd
|
Citaat:
|
weet ik gelijk waarom er altijd zoveel bands spelen op die hardcore parties
|
Citaat:
kuffy is up for it (y) |
Citaat:
|
Lang spelen kan een band kapot maken. Kijk maar naar the mars volta. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai live. Wel goed maar dodelijk saai. 20 min is goed. Voor een hc band.
|
Citaat:
|
Lang kan ook goed zijn.
|
Niet voor een band die oldschool speelt Rutger, vind ik dan. En een band als tmv moet langer spelen natuurlijk, maar geen 5 nummers in 2 uur hahaha.
|
the last chance (uk sxe ex-in the clear) is support in de GVH
coole band! |
dus wie gaan er? Ik
en wie in de gvh? Ik wie gaat er naar de melkweg? ik niet en wat vinden we van het nieuwe album? Vette shizzle en wat vinden we het beste? Als de ns op 20 dec 100% korting geeft op treinkaartjes. :D wie is er al 'siked' ? Ik |
Citaat:
|
hahaha.
|
hahahah
|
tsja ze worden minder, maar ik ga er wel heen, beetje jammer dat het in melkweg is..
|
Ze worden minder? Ik vind ze nou juist pas leuk worden.
|
en ik vind het even vet :D
|
k ken het denk ik nog niet goed genoeg en tis wat anders..
|
wat is dat dan?
|
Ik ben er in de Melkweg.
|
leuk album, laatste nummer is het vetst, ik ben niet saaikt en ik ga niet.
|
kan dat woord 'Psyched' 'Saiked' 'siked' gewoon AFGESCHAFT worden?
balkenende help me! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |