![]() |
[Digitale Camera] Advies
Hee mensen,
ik ben van plan een digitale camera te kopen. Ik wil graag: - minstens 2 megapixels, maar liefst 3. - minstens 3x optische en 3x digitale zoom. - een redelijke prijs tot 250 euro. Wat zouden jullie kopen in mijn plaats? |
|
Houd even in je achterhoofd dat je niets aan digitale zoom hebt. :)
Je rekt het beeld alleen maar uit, de meesten zetten de digitale zoom ook gewoon uit. Als je dat al wilt doen, kun je dat beter op de computer doen. Optische zoom is echte zoom. Die Canon is idd prima keus. |
Neem geen trust, de kwaliteit van de trust-camera van mn nichtje is prima, maar als je ze helemaal inzoomd tot 100% dan is 't toch wat vaagjes..
|
Citaat:
|
Ik heb die Canon PowerShot A60 zelf ook. Is een prima camera en je hebt best veel instelmogelijkheden. Goede kwaliteit foto's voor niet zoveel geld.
Als je nog overtuigd wil worden door wat mooie foto's, kan je Hier wel wat van me downloaden. Hij staat niet zo gek lang online aangezien de grootte van het bestand en me beperkte webspace. Houd er rekening mee dat je nog wat geld moet uitgegeven aan NIMH 1800 hoge capaciteitsaccu's (bijgeleverde zijn veels té snel leeg); en een 64 of 128MB Compact Flashcard (bijgeleverde 16MB is zo vol als je op 2MP gaat schieten). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |