![]() |
Onder de tafel lag een briefje. Daar stond op geschreven:
Op wie ben jij verliefd?...... :o
:bloos: Vertel ook even of je al een relatie met die persoon hebt en wat die persoon zo geweldig maakt! |
Niemand!!! *maakt zichzelf breed*
Sander :( Geen relatie, btw.. EN HIJ IS NIET GEWELDIG, GOD DAMNIT!! :mad: |
Rogier
[edit] en toen was het begin bericht ge-edit en moest ik ook gaan vertellen waarom; Hij is gewoon heel erg lief en 't klikt tussen ons. [/edit] |
Citaat:
|
Op niemand....
althans niej eg.... nja wil het niet echt, maar ben ook niet echt verliefd.... tis allemaal erg ingewikkeld :s |
Op niemand. Fijn he?
|
Op Fabian:)
|
op me vriendin dus: ja relatie
[SIZE=0.5](en stiekum op nog iemand, *onderdrukt gevoelens*)[/SIZE] |
Citaat:
|
murwari
|
Off-topic:
Citaat:
Anyway, om toch nog even on-topic te gaan: Ben niet verliefd. Althans, niet ECHT. We zijn gewoon HEEL ERG ENORM HECHTE GOEIE vrienden. Verder niets ;) |
Niemand. Ik weet wel een aantal leuke jongetjes rond te lopen :cool:
|
mike (maypole) hebben we een relatie? jah :D wat hem zo geweldig maakt.... hij is gewoon kei lief en staat altijd voor je klaar...
|
Citaat:
|
Lijkt me niet handig om te zeggen..
<zucht> |
Op iemand die niet op het forum zit. En ik heb een relatie. Wat die persoon geweldig maakt? Alles. :)
|
haha ik kreeg helemaal een glimlach op mijn gezicht toen ik de topictitel las :D jeugdsentiment man :cool:
Enne...zijn naam is Innocent :bloos: en het is wederzijds (y) (en ja, dat is zijn echte naam :o ) |
op helemaal niemand:)
vind ook helemaal niemand leuk ofzo |
Mijn hele lieve vriendje ding Bram :)
En "al" 8 weekjes en 1 dag (A) *stiekem al wat langer, maar is n poosje uitgeweest... :( |
Citaat:
byna een halfjaar, wat maakt hem geweldig: ik heb nog nooit een jongen meegemaakt die zo lief is, hij durft te zeggen wat hij voelt en vind, hij heeft veel voor me over, ziet er goed uit, is spontaan, nooit saai en hij kan veel van me hebben. hij is gewoon geweldig. mn maatje en mn lover. |
niemand!!!!
*hoewel ik niet weet of ik daar blij of niet blij om moet zijn* Offtopic: ik geloof ook niet dat ik dat dan hier als eerste was komen melden, op wie ik verliefd zou zijn.. eigenlijk ;) |
Vincent. maar dies al ruim 5 maanden mn vriend, dus dat mag:D
|
op dat ene lieve meisje verderop :)
|
uhmz.... ik heb wel gevoelens voor iemand... weet alleen zelf nog niet echt of ik hem nu "echt" leuk vind of gewoon vriendschap
|
Op Wouter :o:D
|
Op iemand die hier niet op het forum zit
|
Op niemand.
|
Ja ik ben verliefd..en nee geen relatie..wil ie denk ik ook niet :'(
|
Citaat:
|
pannekoeketrut :bloos: (mag ze niet lezen)
|
Wel verliefd denk ik.... Goed het mag alleen niet, hij heeft een relatie en heeft ook gevoelens voor mij. We doen er alleen niet bar veel aan om het over te laten gaan:(
ik ziet t allemaal wel... *Zucht* |
Nickz, mijn vriendin. :)
|
*zucht*
als ik dit allemaal lees..... hmzzz hij kan beter gaan verzinnen wat ie nou wil.... want zoenrelatie is ook niet alles..... (exen wat moet je ermee....nja eigenlijk nix, maar af en toe is dat lastig) |
Niemand :(
|
op Sander
|
Avelon (y):p
|
Hihi wat 'n vrolijkmakend topic :D
|
Citaat:
|
ben ook op iemand verliefd zeg alleen niet wiehie... :)
[de naam staat wel in dit topic :o] |
Op roel (ufke) ja. :o :)
|
Niemand.
|
Geen idee :o
|
op jeroen.
hij is al (??) bijna anderhalf jaar mijn vriend. hij is zo geweldig (zoals je het noemt) omdat hij eerlijk is, hij niks vreemd of raar vind en gewoon lief is, en geduldig met mij. xxx |
Citaat:
|
Ik ben op niemand verliefd, ik hou van mijn vriend, Willem, en woon al ruim 1,5 jaar samen met hem!
|
Na vanavond natuurlijk op een van de schonen van A&N. :bloos: :cool: (y)
Pas op, of ik bijt terug. :D |
niemand
ik ken geen leuke meisjes :( |
Citaat:
Hij heet toch ook Wouter, of haal ik hem in de war met iemand anders :o? |
Op iemand die in Frankrijk woont.. heb ik lekker veel aan.. :s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |