![]() |
dagjes werk
hebben jullie enig idee hoe je aan werk voor een dag komt. Of voor een of twee keer.
Heb voor over een maandje een baan maar totodie tijd wil ik weliets verdienen, het liefst met dagjes werk. hebben jullie tips voor me? |
ik denk dat die er niet heel veel zullen zijn, aangezien je voor de meeste banen toch enige uitleg moet hebben en je dingen moet leren. Dan is de investering in zo'n persoon veel te groot voor het geen dat het verdient.
Maar misschien kan je het bij het uitzendbureau proberen ofzo? Het lijkt me handiger trouwens als je dan de komende maand één baan hebt ipv 30 verschillende baantjes. |
Toen ik naar het uitzendbureau was gegaan, vertelden ze me daar dat ze wel werk hadden voor 1 dagje telkens, maar geen vast baantje...
Dus: probeer het uitzendbureau, meeste kans... |
|
Uitzendbureau, van alles, gewoon voor dagjes, maar verwacht geen werk van de bovenste plank, truffels inpakken in chocoladefabrieken en dergelijke zijn wel dingen waar je aan moet denken!
Succes |
Op een uitzendbureau kunnen ze je zeker verder helpen.
|
Het lijkt me vrij duidelijk dat een uitzendbureau de oplossing is. :)
|
Nou, het uitzendbureau is ook niet overal de oplossing, want ik studeer in Leeuwarden maar ben 5 uitzendbureau's langsgeweest en werd meteen weer de deur gewezen: nee, we hebben nix voor je, en nee, je hoeft je ook niet in te schrijven want we krijgen ook nix voor je! Dus in dat geval?
|
Misschien op de markt of zo, als hulpje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |