![]() |
Hoe wil jij heengaan?
Wat past er bij jouw Lifestyle? Hoe wil jij sterven, heengaan? Wil je bescheiden sterven of wil je groots en melodramatisch de eeuwige jachtvelden binnengaan?
|
Vredig in mijn slaap blabla. Zo'n topic had rodina een tijdje geleden ook al gemaakt. ;)
|
vredig in men slaap
|
Op een moment die me uitkomt. Heerlijk dramatisch en overdreven je eigen dood in scene zetten en dan stilletjes ergens in een hoekje zelfmoord plegen terwijl het halve land op zoek is naar degene die je schijnbaar vermoord heeft. :cool:
Hoewel Faery's aanpak, jezelf, mm, tot ontploffing brengen in een overvolle discotheek me ook wel wat lijkt. >:] |
Groots: Ik wil vermoord worden, op mijn hoogtepunt
|
Citaat:
Die heb ik dus zelf ook gekozen! |
bescheiden...
|
vredig
|
wtf? daar ga ik nu echt niet over denken.
Daar heb je weinig invloed op tenzij je er rekening mee houdt; i don't want the latter... als ik eenmaal dood ben draaien ze op de dag van begrafenis/whatever ze willen (boeit me niet, hun keus) hun eigen muziek die zij mooi vinden... ik hoor 't toch niet! http://www.jinxhackwear.com/images/p...bgCharcoal.jpg |
Per ongeluk, door iets heeeel heeeel lulligs, dat lijkt met 't gaafst. Me verslikken in een kaakje of overgereden worden door een stoomwals ofzo toen ik ff niet oplette.
|
daar hou ik me absoluut niet mee bezig en het intereseert me ook vrij weinig
|
Dat maakt toch niks uit. Daarna merk je er niks meer van :)
|
Naar verwachting: Niet plots, maar na een proces van afscheid.
|
Vredig :)
|
De eerste optie :)
|
vredig, ik wil egt niet eerst afscheid nemen van iedereen voordat ik dood ga
|
Het kan me niet zoveel schelen.:)
|
Citaat:
|
bescheiden, onopgemerkt.
waarom? mijn nickname zegt genoeg. |
Naar verwachting: Niet plots, maar na een proces van afscheid.
Natuurlijk na een proces van afscheid, op deze manier valt het beter te verwerken voor mijn nabestaanden. En ik zou wel bij bewustzijn willen zijn als ik sterf. |
Citaat:
Ik zou dit wel komisch vinden Onverwachts, impact makend: Het liefst volledig zonder verwachting, zomaar plotseling. paf |
onverwachts, impact makend. ik hoop namelijk dat ik mn begrafenis kan zien: wie er echt om me geeft zal ik dan zien :p
|
Citaat:
|
Na een proces van afscheid.
Ik wil graag me eigen begrafenis organiseren. En ik wil dat m'n gezin genoeg tijd heeft om afscheid van me te nemen. |
Onverwachts, impact makend: Het liefst volledig zonder verwachting, zomaar plotseling
zoals mijn nek breken over een scheef liggende stoeprand, of aangevallen worden door een kolonie bloeddorstige meeuwen. :) |
Ik heb maar de vredige manier gekozen, niet omdat dat nou zo goed in mijn lifestyle past ofzo maar omdat dat me het fijnst lijkt voor overblijvende familie..
|
net zoals dat oude dametje dat lekker op het strand lag te zonnen en vredig is ingeslapen
|
Eigenlijk wil ik nog lang niet dood. Daarom heb ik maar niet gestemd.
|
rustig in mijn slaap, na een heel lang en vooral leuk leven.
|
Zelfmoord, maar dan volgepakt met explosieven van een gebouw afspringen, waar op het moment dan heel veel mensen onderstaan..
Dood ende verderf zaaien zorgt ervoor dat je gratis kan zuipen waar je terecht komt. |
Maakt me niet uit, als ik ga dan ga ik toch wel.
|
vredig in mn slaap, als ik oud ben...
lijkt me toch het mooist :| |
Op mn 80ste verjaardag ga ik ruzie zoeken met de maffia.. :)
|
Ik wil onverwacht gaan op zo een manier dat ik een impact achterlaat bij de mensen. Dus niet door mensen mee met mij de dood in te nemen of vermoord te worden maar een fataal ongeluk ofzo.
Ik houd er zelfs zoveel rekening mee dat mijn crematie al geregeld is, oftewel verzekerd enzo |
Citaat:
|
Volgens mij is er niet echt een manier van sterven die bij mijn lifestyle past, maar ik heb vredig in m'n slaap gekozen, omdat me dat het "fijnst" (minst erge) lijkt. Dan heb je het minste pijn (zowel lichamelijk als geestelijk)
|
Vredig in mijn slaap, onverwachts. Ik hoef niet persé oud te worden, als je ziet wat voor leven een groot gedeelte van de bejaarden in Nederland heeft...beetje wegkwijnen in een bejaardentehuis met allerlei kwaaltjes (n)
|
Citaat:
|
bescheiden
|
Ik ga liever helemaal niet dood, maar als het toch moet....
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is nou weer zoiets waar ik echt niet wakker van lig :P
Kan mij echt niet schelen |
ik wil graag opgezet worden.
|
Heroisch.
|
Citaat:
Vredig |
Ik zie wel.
Als ik maar niet in het lijstje van de darwin awards eindig.. :/ |
Ik sterf uiteraard in een (geslaagde) poging om de mensheid van de ondergang te redden.
|
Wat n focking topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |