![]() |
bu-N-galowparken
Wie weet er nog leuke bungalowparken (hoeft niet iets groots te zijn) of een site waar je een soort vragenlijst in kan vullen en dan een paar goede keuzes ziet.
Uit al die sites die ik al heb gezien kan ik geen wijs worden |
|
Landal Greenparks is goed. Maar dan moet je wel de parken nemen waar ze zelf ooit mee begonnen zijn, en niet die ze later hebben overgenomen.. Waar wil je precies heen?
|
center parcs heb je dus vast al wel gezien??
|
buN galowparken
:p |
Centre Parcs. :cool: (y)
|
Coldenhove is een mooi park *is van Landal Greenparks, ook altijd geweest* ligt in Eerbeek.. kom ik heel vaak met mn ouders.. heel mooi daar :)
|
erperheiden(is center parcs? althans vroeger) is/was leuk...
ben dr jaren geleden voor het laatst geweest, en toen was het er leuk :) enne kempervennen(ook center parcs dacht ik) is leuk...althans de laatste keer dat ik er was.. hoog vaals(landall greenparks), daar vond ik niets aan, weinig te doen... |
Center Parcs is toch wel zo kansloos burgerlijk...zit je daar een beetje in zo'n prefab landschap, tussen alle andere burgertjes die met de SUV en de kinderen vanuit het drukke drukke leventje naar CP zijn gekard om wat 'quality time' met elkaar te besteden...
|
Citaat:
Landal Rulez :) Maar wel de eigen parken, niet die overnamezooi. -COldenhove -Landgoed t Loo -vennenbos |
Wat is een bugalow? :rolleyes:
Maar goed, ik weet niet waar je zoiets kan vinden. |
Ik weet niet of Belgie een optie is maar daar heb je parken van Sunparks, zijn wel mooi, wel echte gezinsparken, is een heel groot zwembad bij, bowling vaak ook en midgetgolf enzo. Er zijn er twee aan de kust, een in de kempen en een nog ergens anders.
Ik denk dat je wel wat kan vinden op www.sunparks.be |
Citaat:
|
Port Zélande (y)
|
port zélande ruless ja..vooral met kerst,als het gesneeuwt heeft..kan je nog even lekker langs het strand lopen....dat heeft echt iets..
|
Citaat:
|
Citaat:
sowieso hou ik niet van bungalowparken :) |
dat lijkt me niks :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |