![]() |
Bomberjacks
wat vinden jullie ervan?
Ik vind ze zelf wel oke!mits je ze goed combineert met je outfit natuurlijk.. http://www.alphaindustries.com/btc/A...AA101325&t=150 |
ik heb er zelf 1 van converse.. ze zijn wel leuk
|
Waren die niet zoooo in vorig jaar?
Ik vind ze wel (y) ,als ze door de 'juiste mensen' gedragen worden. :o lees=geen sjonnies,marinawijfen,... |
nee, niet zo. ik heb liever een leren jas (Y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk dat de 'uitdrukking' sjonnies en anita's is, en niet sjonnies en marina's. of zo.
bomberjacks.. hm. nee. |
Citaat:
|
Ik heb voor de winter liever een jas die iig over mijn kont heen valt.
*kan niet tegen een kouwe kont* Dus ik vind het niets :D |
Citaat:
|
Niks voor mij :o Maar bij anderen staat het soms wel leuk, als de rest van de kleding er tenminste bij past.
|
Met een FC Utrecht-bulldog achterop :cool:
|
Ik vind ze te kort. Ik heb liever een langere jas.
|
Ik vind ze wack.
|
Citaat:
|
ik vind ze niet zo.
|
Ik vind ze nogal armoedig staan eigenlijk. Bij het zien van die dingen denk ik altijd aan fabrieksarbeiders uit oorlogsbuurtjes in Manchester.
|
Nee, daar hou ik echt niet van.
|
Citaat:
|
ik heb zelf een legergroene van fornarina ik vind ze wel leuk
|
ik zou er geen kopen, wat anderen van bomberjacks vinden moeten ze zelf maar weten.
|
ik heb een zwart normale.
met uro patch op de achterkant. en is lekker warm. |
Ja leuk, ik heb een legergroene van Only. Bij mannen staan ze ook vaak leuk :)
Die zwarte met een oranje binnenkant zijn wel echt fout :p |
Citaat:
|
Citaat:
mee eens. Ik heb btw een witte van Only :) |
Citaat:
In het legergroen. Ooit gekocht en nauwelijks aangehad. Zijn niets voor mij die dingen. Maar van mij mogen ze wel weer hip worden, dan kan ik m misschien nog verkopen ofzo :p |
nogal George W. Bush-alike hé? (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze overigens in het algemeen lelijk, niet stijlvol en veel te aan de mode onderhevig. Toen gabbers er nog mee liepen vond iedereen bomberjacks kut, en nu loopt ineens elke troela ermee die zonodig met de hippe mensen mee wil doen. Vreselijk. |
Hmmmz... vind ze meestal nogal lomp, eigenlijk... :o
|
Gabbers lopen daar toch altijd mee? En in de gabber-periode liep iedereen er toch mee, teminste wel veel mensen die ik ken en die hadden niet eens zoveel met gabber :|
|
Citaat:
|
Citaat:
boesboes |
ik zou Balkendende er weleens in willen zien lopen :o
maar ik vind die bomberdingen heel lelijk |
Even over het Sjonnie-Marina-Anita gebeuren. In Nederland heten ze Anita's, in België Marina :D.
Maar dus... een 5tal jaar geleden waren die dingen toch superin, niet, van Scott, met het klittenbandmerkje (dat er altijd werd afgejat :rolleyes: ). Toen heb ik een paar keer de mensen versteld doen staan door in zo'n ding naar school te komen (internaat is toch handig om spullen te lenen). Maar erg lekker vind ik zo'n ding niet, hij is wel warm maar ik heb liever een lange(re) jas die overal warm blijft. En erg mooi vind ik ze ook niet, ze zijn zo... 'pofferig' :D. |
Ik heb al 6 / 7 jaar dezelfde, donkerblauwe en hij past nog steeds! :)
|
ik vind ze afschuwelijk, in of niet (n)
|
Not done
|
Citaat:
Maar ik vind bomberjacks een beetje pauper. :) Bush draagt volgens mij pilotenjacks, geen bomberjacks... |
Citaat:
JIJ vindt ze mooi ja, maar jij bent dan ook fan van Robbie Williams. |
die dingen zijn van jaren geleden nog.. met die groene buiten kant en die walgelijke oranje binnenkant enzo...
*puke* |
of een zwarte met neophyte/RTC logo erop :p
|
radicale proleten dingen zijn het
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb ene van FP, zwart met roze |
bombajacks zijn vet
|
Citaat: