![]() |
onderweg naar morgen of gtst ???
ik ga voor gtst
|
Ik neem niet eens de moeite om naar ONM te kijken... GTST dus :D
|
geen van beide :rolleyes:
|
geen van beide.
|
Dan ga ik voor GTST..Bij Onm vind ik dat nichtje van JP (ben ff de naam kwijt) zoo irritant..
Maar de leukste Nederlandse soap was Goudkust...De kwestie rondom Mariet en Harm vond ik echt cool, maar het stopte ineens.. :mad: |
Citaat:
;) |
Neither. Ze zijn allebei zo gigantisch triest :eek:
|
Gtst
|
Neh, ik kijk geen soaps. Kijk de laatste tijd sowieso weinig tv. :o
|
geen van biede bah!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in een ver verleden keek ik nog wel eens gtst
*schaam* :o |
GTST voor mij!!! Maar waarom zou je je ervoor schamen, omdat anderen het stom vinden, jammer dan, ieder z'n ding toch??
|
GTST natuurlijk :)
|
doe maar gtst dan..
|
Eik geen van beiden, maar ONM kijk ik nooit en GTST soms, dus ik ga ook maar voor gtst
|
GTST!!! In de vakanties kijk ik soms wel naar ONM maar dan volg ik het ook nietecht.....:p
|
The Bold natuurlijk:mad:
:) |
Citaat:
|
gtst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gtst
|
Citaat:
|
Citaat:
maaruh bij gtst hadden ze ook wellus wat orgineler kunnen zijn........ sofia door janine laten spelen............ jaaah ik weet wel dat ze op elkaar moeten lijken... maar toch..... ik kannie kiezen..... grtz |
Geen van beide, hou niet van soaps....
|
ik kijk ze allebei!! als enige zo te zien!! tja, ik kan nie kiezen!! allebei even verslavend!!
|
onm heb ik nog nooit gezien, en gtst kijk ik alleen als ik me verveel. Maar als ik dus tussen die twee moet kiezen, kies ik voor gtst.
|
Hmm ik kijk natuurlijk nooit soaps.. alleen weles Gtst ... soms ... elke avond een half uurtje (damn daar gaat mijn imago)
|
GTST!!!
kom nou, onderweg naar morgen :) Komt er niet eens bij in de buurt!! |
Beide :eek:
Ik kijk veel te veel soaps :o |
gtst natuurlijk ik kijk veel soaps maar onm is echt dom
|
:p Gt/st tuurlijk. Da gezeik van OWM is toch geen reet aan? :p
|
GTST. is gewoon veeeeeeeeeeel beter.
|
Soap sucks!!!
|
Gtst
|
Kijk ze allebei, denk dak voor ONM kies....
Hoewel, op dit moment met charlie in GTST, vink wel heel goed gespeeld, 't is nou wel een goeie verhaallijn, maar soms is het toch wel heeeeel saai bij GTST! *denkt aan laura, robert, jef enz.* Ongetwijfeld dat een hoop dat van ONM zullen vinden, maar ik dus niet :) |
Citaat:
Waag t niet om m'n grote held saai te noemen!!!! *RESPECT *http://www.prive.nl/images/scoop/2001_29_02.jpg *RESPECT* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |