Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Paardrijden Dom?!? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=647877)

Lady_Q 31-10-2003 20:10

Paardrijden Dom?!?

FF een vraag: is het dom op paard te rijden? Krijg het vaak naar mjn hoofd geslingerd :P

duifeltje 31-10-2003 20:39

ach, je hebt van die mensen.
Als ik op m'n pony aan' t rijden ben schelden ze me altijd uit voor paarden-neuker :rolleyes:

Donald Duck 31-10-2003 20:52

Paardrijden is helemaal niet dom om te doen. Ik doe het al ruim 9 jaar en als je later ook kijkt komen er ook volwassenen die het doen voor de lol. Het zijn eigenlijk alleen de jongens in de pubertijd die het dom vinden. Niet dat ik wil discrimineren tegen de jongens maar dat hoor je wel het vaakst dat die zeggen dat paardrijden en ballet voor domme meisjes is. Nou NOT!!!

miro 01-11-2003 02:04

nee

en dit wordt ook een zinloze discussie

biep 01-11-2003 12:29

als je het gelooft ben je idd dom :rolleyes:

Als je op een beetje niveau rijdt of een jong paard iets wil leren, heb je je hersens zelfs hard nodig hoor.
(ondervond ik gister zelf nog nadat ik mijn pony de wissels wilde leren, wat een rotklus :p en verder regelmatig als je het parcours weer eens vergeet op wedstrijd)

sexylexy 01-11-2003 13:42

het is niet dom, de paarden hebben dan ook nog goede beweging.

wiskundehater89 02-11-2003 10:55

NEEEEEEEEEEEEEEJ tis juist vet gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gladiatorgirl 02-11-2003 16:39

ik doe ook paardje rijden :D
was er dom aan?
staat wel in top 10 gevaarlijkste sporten dus is eerder kinky ;)

kunamosity 02-11-2003 17:39

NEE joh!! hoe kom je dr bij?? paardrijden is het leukste wat er is!!! en je hebt er idd hersen voor nodig hoor, want mn slimme pony mag mij niet te slim af zijn ;)

C'est moi 02-11-2003 18:06

nee hoor lekker ontspannen

Fade of Light 02-11-2003 18:36

niet dom, wel erg cliche.