Citaat:
McLaren schreef:
Als internet het niet doet, dan doet je pop het ook niet..
Als de servers die het http verkeer regelen van je provider platliggen, dan werkt dat niet..
|
Nee, dan kan je met POP idd geen nieuwe mail ophalen. Maar je kunt wél (en dat vind ik belangrijk) de emails bekijken die je al binnen hebt gehaald! Dat kan bij HTTP niet, omdat Outlook Express dan iedere keer dat je het mapje aan klikt, het internet op gaat om te kijken wat er ook al weer in dat mapje zat!!
En ik heb in zo'n 5 jaar bij Yahoo ook nooit één reclamemailtje binnengehad, en dat beviel me altijd wel. Vandaag is echter de laatste dag dat ik 'm gebruik, vanwege dat je nu dus moet gaan betalen voor POP3-access. Ik gebruik nu mijn email van HCCnet, maar goed, om nou lid te worden van de HCC voor een POP3-adresje........ ;)
En voornaam@achternaam.nl is wel lache natuurlijk, maar het is nooit gratis. Bovendien heeft een of andere vage juwelierszaak (geloof ik) uit Den Haag mijn naam op .nl al opgekocht, .net heeft een Racingsimulatiesite en .com laat zich doorsturen naar eserver.pagina.nl..... :confused: :( ;)
|