![]() |
Hoevaak.......?!
Vraag;
Hoevaak gebruiken jullie gemiddeld harddrugs per maand? Mij is een beetje onnuchter, ergo; mocht dit te stupide zijn, gooi em dan maar opslot :( Mij is hier gewoon benieuwd naar :) |
Ik gebruik nooit omdat het toch allemaal ontigelijke rotzooi is :nono: :evil: :nono: tegen de genen die het wel gebruiken, niet serieus maar het is echt niet slim om dat te gebruiken
|
zou ik nooit doen :cool:
|
Heb ff 2 opties toegevoegd.
Niet meer voor mij. |
Nog niet
|
nooit
maar dan deed ik stiekem wel alcohol niet als hd want dat was dacht ik niet echt tde bedeling dat ie erbij zat |
ik heb 'niet meer' gekozen. al gebeurd het af en toe wel nog eens maar eigenlijk wil/mag ik niet meer... mja, vroeger dagelijks...
|
Nooit..
|
Ik heb 1x per maand gestemd. Ut is wel veel minder, eerder 1x in de 3 maanden ofzo.
|
Nooit.
|
Ik geloof niet dat jullie allemaal nooit alcohol drinken.
|
juh, maar wij gingen er ff vanuit dat ze alcohol niet bedoelt...
|
Citaat:
|
nooit, en ik wil het niet doen ook.
|
Never nooit. Dat veel te ver. :)
|
Citaat:
|
*Stemt voor ong 6× per maand*
:o |
haha
nee nooit |
Citaat:
Je hebt m'n permissie ;) |
Nog niet.
Maar vast nog wel een keer ooit. |
niet meer :)
Maar ik vin dit soort dingen altijd wel wazig, want ik gebruikte ongeveer 4 tot 6 keer per maand, maar de hoeveelheid staat er dan niet bij, en mja, kbedoel dit niet stoer ofzo, maar dat was toch best heftig.... |
Citaat:
je kunt 1 keer in de maand evenveel gebruiken als iemand die 4 keer in de maand gebruikt. :D |
Citaat:
Anyway, ik had ook nog aan mijn post willen toevoegen wát diegene dan gebruikt als hij/zij hd gebruikt.. *Gaat even naar het stonede-topic* :D |
zeg nooit, nooit :D
|
hm ja ken ook zat mensen die maar 1 of 2 keer int jaar gebruiken...dus jah
tis allemaal zooo moeilijk :s |
nooit, alcohol natuurlijk niet mee geteld
|
paddo's wordt wel gezien als een harddrug denk ik, dan is het 1 keer in de 4 maanden denk ik....nu vier keer gedaan met gisteravond erbij en anders heb ik nog nooit harddrugs gebruikt
|
als paddos ook harddrugs is, dan 1x in de paar maanden
|
1 keer in de 4 of 5 maanden speed denk ik
|
Nooit.
|
Heb het nog nooit gedaan, ben het ook niet van plan nu, maar wie weet.. heb daarom "nog niet" ingevuld
|
Citaat:
Ben benieuwd. Heb trouwens 'nooit' gestemd, maar ja, je weet het 'nooit' he, dus eigenlijk had ik ook 'nog niet' kunnen doen. Maar als ik uit ga van hoe ik het nu zie, zeg ik 'nooit'. Snappen jullie het nog? Ik half, raakte een beetje verward van die 2 opties :D |
Citaat:
|
En ik gebruik eventjes niet meer.. :D
|
Citaat:
|
Eerder 2-3 keer per jaar... :P
|
ik heb 3x per maand gedaan, maar dat zijn de laatste statistieken voor mijzelf :) dus of je hier nou wat aan hebt? dnek het niet.
|
Vaker dan 8x per maand. Al ga ik dat de komende tijd minderen.
|
nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na een avondje lekker pillen slikken neem ik ongeveer 6 weken (soms langer, soms korter) niks. De verleiding om het vaker te doen is groot, maar ik kan 'm steeds beter weerstaan :)
|
Citaat:
als jij een andere definitie hebt van harddrugs, leuk voor je maar daar gaat het hier niet over |
Citaat:
|
Als alcohol NU ontdekt zou worden, zou het zeker weten op de lijst van HD komen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |