![]() |
smegma
mijn vriend vind het geil als ik zijn smegma oplik.. ik zelf vind dit ontzettend goor maar durf dat eigenlijk niet te zeggen.
Wat moet ik doen ? |
Tsja, ik denk dat er niets anders opzit dan gewoon even de tanden op elkaar te zetten en je taak uitvoeren! tenslotte moet je ook om de gevoelens van een ander denken
|
gewoon zeggen als hij je echt leuk vind zal hij het heus wel begrijpen lijkt mij.
|
wat een goorlap, je wil niet weten waar dat allemaal uit bestaat..... (n) Laat hij zich gewoon wassen, over slikken bij het pijpen kun je het dan nog wel eens hebben, maar smegma???
gewoon weigeren, jij laat hem je ongesteldheidbloed toch ook niet oplikken.... Daar word ik nu een beetje onpasselijk van. ( zelfs als dit een grap zou zijn....) |
dit is geen grap..
kan je er eigenlijk ziek van worden of neit ? |
dat hangt van je weerstand af, smegma bestaat uit resten sperma, niet goed weggelopen urine, stofjes van ondergoed, en meer van dat soort ongerechtig heden :eek:
Als hij van je verlangt om dat op te likken.......... bah |
Te ranzig voor woorden. Eerst wassen, dan pijpen. Kom op zeg... :rolleyes:
|
Dit geloof je toch niet :D.
Dat dit kan bestaan, zeg. Ontopic: nee, dit is dus niet normaal. |
Citaat:
Gewoon zeggen hoor, dit gaat echt te ver.. (gadverjakkesdakkesbah!) |
HAHAHHAHA, ik moest echt vet lachen toen ik dit las...
Normale mensen poetsen hun "piemeltje" toch even? Tja,... je moet het hem een keer terug doen: dikke witte afscheiding laten oplikken of anders een tampon laten leeg zuigen? misshcien een idee? |
zeg dat je samen wilt douchen en schraap 't terloops weg...
|
Citaat:
|
Gatverdamme zeg!:eek: (n)
|
wtf
|
Gewoon doen, je houd toch van hem :D
Kom op zeg, als jij er geen zin in hebt, dan doe je het gewoon niet, zo simpel is het (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Normale mensen poetsen hun "piemeltje" :confused: :rolleyes: |
Dat het er kennelijk bij hem standaard op zit is al vies, maar om dan ook nog eens te willen dat jij het oplikt... :nono:
|
Haha, prachtig dit..
Maar je moet wel even proeven hoor.. Als het naar feta smaakt, dan haalt-ie een grap met je uit.. |
Wat een kans-loos joch. Dat ie uberhaupt zo'n ziek fetishisme durt te openbaren.
|
Als hij uberhaupt al zoveel heeft dat je het weg moet likken vraag ik me af hoeveel keer hij per jaar zijn handeltje wast... (weet je gelijk hoeveel bacillen je verder nog naar binnen werkt...)
|
Nee, dit is echt niet normaal. :?
|
Lol :)
Get some zelfrespect, dan pas rotzooien. |
niet doen als je dat niet wilt!
leg m gewoon uit dat je dat smerig vind.. ik wou dat bij mn ex ook niet heb t na veel aandringen en gezeik van m wel gedaan en ging bijna over mn nek :s bij mn vriend heb ik zelf gezegd dat ik het wel wou proberen (die is een heeeel stuk hygienischer ook) en nu vind ik het niet lekker ofzo maar ook neit smerig dus ik denk dat je daar ook ff naar moet kijken want als je vriend superhygienisch is zal het niet zo smerig zijn als wanneer hij dat neit is (bij mijn ex en vriend zit er in elk geval wel degelijk verschil tussen ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus jullie wassen je allemaal eerst zorgvuldig voordat ze gaat pijpen? ook als je de vanochtend gedoucht hebt? :confused:
|
Ehm... bedoelt de topicstarter echt geen sperma? Smegma is vies...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar laat het woord ook is van je tong rollen..
'smegma' :| |
Als je vriend een beetje hygienisch is heeft hij toch helemaal geen smegma? Ik heb het bij mijn vriend nog nooit gezien/geproeft! Als hij het wel zou hebben zou ik zeggen dat ie z'n lul is beter moet gaan wassen omdat hij het anders wel kan vergeten :p
|
hmz, er gaat nix boven een broodje piemelbrie (y)
|
Citaat:
|
misschien dat het aan mij ligt , maar wat is smegma dan precies ? :D :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Gatverdamme, dat doe je toch niet :eek: |
Ik zal ook maar even antwoorden dan, wanneer de topic starter echt smegma bedoelt; als je het zo goor vind, waarom zeg je dat dan niet gewoon? Hij is je vriend, dan kan je dat soort dingen toch wel zeggen?
|
stoppen hoor, WAnt de smegma van je vriend is giftig
|
Precies, dat komt er ook nog eens bij! Je kunt het beste je mond spoelen met broom-hexachlorine, natronloog of zwavelzuur, dat kun je bij de apotheek krijgen!
|
Citaat:
|
hmmmmmmz vieze verhaaltjes hierzo, maar k kom niet meer bij whahahahaha :D :D :D :D :D
|
hebben vrouwen eigenlijk ook wel 's te maken met segma?
aangezien er van dat vaginaal douche bestaat ofzo. |
Topicstartster is em gesmeerd?
|
Citaat:
|
:D :D :D
topic van het jaar |
ja.....lach maar......
maar voor het zelfde geld ligt ze idd dood ergens door smegma vergiftiging...... Jong, naief, en onervarenheid kunnen best heel ongezond zijn. ;) ;) ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |