![]() |
ik weet t gewoon niet meer :(
hmm ik heb dus echt heel erg last van mun keel... mun amandelen zijn zo erg opgezet, niet normaal meer, en elke keer alsk slik doet t verdomd pijn, ik kan dus ook zowat niks eten
maarja, kwas daar dus voor naar de dokter geweest.. en hij zei dus dak pfeiffer had, maar t kan ook een bacterie zijn, daarom hebk een antibiotica, dan zou t snel over moeten gaan.. maarja, waarschijnlijk is t dus toch pfeiffer, maar daar krijg je toch niet zo'n last van je keel van... en weet iemand nog hoe ik de pijn kan verminderen, zodat ik wel weer wat kan eten... owja en btw snachts doe ik echt geen oog dicht, door me keel dus.. daarom ben ik overdag zo moe... damn, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen :( |
Bloed gaan laten prikken?
Of naar zown KNO arts, daar ga je toch heen als je last hebt van je amandelen? |
als je een hele zere keel hebt, zou je 'ns saliethee moeten gorgelen (niet te heet ;)). dit kan je halen bij een natuurvoedingswinkel. saliethee helpt verzachtend bij een zere keel.
als je meer over pfeiffer wil weten: http://maaike.endoria.net/pfeiffer.html verder kan het goed dat je keelontsteking hebt, vooraf aan pfeiffer. tip verder: luister goed naar jezelf, ga slapen als je dat nodig vindt, doe niet al te druk. sterkte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |