![]() |
Ik zoek een spel zoiets als de C&C versie
Bijv:
Red Alert 2 Tiberiun Sun Fire Storm Generals iig strategie bvd maradinus |
Wat een mooie zinsopbouw en topictitel.
Ga warcraften ;) |
Ehh ja Warcraft III, Age of Empires series, Age of Mythology. Je zou Medieval: Total War eens kunnen proberen.
|
Citaat:
zou best willen maar ik begrijp er gen snars van*schaamt zich* |
Citaat:
moet wel zijn met tanks enzo beetje SF |
in spel uit de dune serie
|
Ground Control schiet me dan opeens binnen.
|
starcraft+broodwars. Wel eerst uitspelen voor je met de add-on begint.
|
Stronghold
|
KKnD ;)
|
Citaat:
Of starcraften :cool: |
Citaat:
|
Homeworld 2
Is ook zoiets... |
Citaat:
wat een spel was dat zeg... :s |
Citaat:
Je kan ook bijvoorbeeld Empire Earth/Rise of Nations/Empires: Dawn of the Modern World spelen, daar begin je bij de oertijd en eindig je in de toekomst (op de laatste na, die begint in de Middeleeuwen en eindigd in WWII) |
Homeworld 2 ziet er overigens wel geil uit. (y)
|
Een RTS a la C&C is in ieder geval 'simpel'. Daarom zijn ze ook zo fijn. Pleur wat gebouwen neer, bouw wat dudes en haal de vijand neer. De eerste, Tiberium Dawn, is imo nog het lekkerst op dat vlak. Dus mensen die met Warcraft komen ofzo, dat vind ik nogal onterecht.
Maar aan de andere kant weet ik ook niet zoveel. Total Annihilation, Dark Reign, Kill Krush 'n Destroy etc. Anders kom je al snel bij complexe alternatieve dingen. |
Citaat:
dat zijn spellen van pak m beet 4 jaar geleden die speel ik echt niet meer of ik heb ze tig keer uitgespeeld op een regenachtige zondag middag |
Wat is RTS??
|
Citaat:
|
Real Time Strategy
Dus C&C achtig :) Je hebt ook TBS en RTSS Dat zijn Turned Based Strategy (dus dat je om de beurt kunt bouwen, bewegen, vechten enz) en Real Time Strategy Shooter (dat is dat je EN kunt bouwen EN zelf rond kunt gaan lopen en schieten enz) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Savage is ook zoiets ja :P Edit: Die HL MOD "Natural Selection" is ook zoiets eigenlijk |
RTSS, savage?
*kuch* battlezone *kuch* *kuch* deel 2 *kuch* mechcommander 2 is ok wel leuk, iets anders, maar erg leuk :) |
Dune II
Red Alert (1!) Die games ownden en ownen nog steeds. Veel beter dan de rotzooi van recentelijke tijden (Tiberian Sun en RA 2). Total Annahilation was ook verschrikkelijk cool omdat het zoveel verschillende tanks, boten en vliegtuigen had. En allemaal waren ze zo goed uitgewerkt. Edit: RA zag ik laatst nog in de winkel liggen voor 5 Euro of zoiets, Dune II en TA zijn abondanwore en zal je dus legaal kunnen downen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken het wel maar ik heb het nooit gespeeld :o Dacht dat alleen deel II een RTSS was |
Cannon Fodder ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |