![]() |
Verliefd op 2 vrienden ?!?!?
Ik weet me echt geen raad meer ik ben echt zwaar verliefd op 2 jongens ... en het zijn nog vrienden van elkaar ook ! Ik weet niej hoe het kan hoor ... verliefd zijn op 2 jongens heb het nog nooit eerder meegemaakt ... maar nu overkomt het me dus wel :(
Ik heb met beide jongens al een keer gezoend, maar nu moet ik dus een keuze gaan maken met welke van de 2 wil ik verder ... en die keuze kan ( of wil ik misschien wel ) niej maken ! Kom er echt niej meer uit ... iemand wat tips ?? :confused: |
Mjah, sorry, maar die keuze moet je tóch maken. Ik zou eerst eens wat informeren over wat ze van jou vinden.. subtiel dan... En wanneer de ene jou leuker vind dan de andere, zou ik daarvoor gaan :)
Succes! |
Kan je niet gewoon een beetje afstand van allebei nemen en dan gaan kijken wie je het ergst gaat missen? Het lijkt me zo knap dat als je s'avonds alleen in bed ligt, je over twee personen tegelijk zit te dromen. http://80.61.69.143:8080/verliefdop2
|
trio (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je het mij vraagt!! |
Citaat:
Wil ze wel allebij maar dat gaat niej jammer genoeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
(y) FOOIJDONK de man van de goede conclusies |
Citaat:
:s |
Citaat:
Of lopen ze dagelijks hand in hand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de een iets beginnen en de ander als reserve houden.
|
Neem afstand en ga kijken wie je het ergst mist, wat je ook kan doen is alle min en plus punten van beide jongens opschrijven en kijken in hoe verre je met die punten kan omgaan en zo kijken wie er beter bij je past. En ga eerst even op onderzoek uit wie van je jongens JOU en leukste vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |