![]() |
Je laatste aanwinst? # 532134
Vertelt gij!
een registratie bij het Financiele Dagblad broodje brandnetelkaas hubkes aansteker sigaretten |
zwart gleufhoedje
zwarte muts met klepje :cool: blauwe wanten (voor op mn brommer) spijkerbroek van G-star creme kleurig donsjasje, kort |
kniekousen en een sjaal :)
|
een legergroen geribt vest
en een boete voor fietsen zonder licht :( |
een nieuwe tas en de film Gossip.
|
nieuwe voetbalschoenen!!!
en de nieuwe cd van REM de best of...(Y) |
2 verschillende zwarte rokken met kanten knutseltjes
zwarte zachte broek bij de H&M kanten shirtje bij de H&M zwarte BH treinkaartje naar Haarlem kaartje voor de Legendary Pink Dots |
Treinkaartje naar Groningen a €51,20,-, duur. (n) Broodje knakworst, 3-1 gewonnen wedstrijd en een paar biertjes net in de kantine.
|
- 3,50m zijde voor mijn galarok+topje
- 1,50m zijde voor jasje - lange zwarte winterjas, met puntcapuchon <3 - groen shirtje met opdruk - zwart shirtje met kaarten-opdruk - zwart met rood blousje - blauw-groen gestreepte polo - zwart met rose shirtje met bowling-dingen achterop - zwarte pet met klep - zwarte maillot - 2 pakjes zwarte textielverf - zwart vestje met grijze binnenkant - zwart vestje met witte binnenkant |
pepernoten <3
|
Verschrikkelijke nekpijn,die nu al veel verminderd is.
Een spuit in mijn bips. Woohoo. en zwarte kanten handschoentjes,uit H&M :| |
Blauw gestreept ondergoed van de H&M
oordopjes voor mn discman De OO® |
Een legerplooirokje van Replay
Een zwart met wit vest Een rode longsleeve |
Citaat:
|
rood dekbedovertrek
8 india style kussens legergroene slobberschoudertas H&M Spijkerbroek low waist uitlopende pijpen H&M Witte met kleine kleurstipjes trui met kol die ook los kan H&M Rood gehaakt kleed HEMA |
Groene satijnen lint
Gouden strass-steentjes Rood/paars/roze/wit gestreepte corduroy broek H&M (was goedkoop :o ) Een cappuccino en een brownie :) |
Waaaaaaah wat me vandaag toch is gebeurd :eek:
Liep nietsvermoedend de Kennemerboekhandel binnen in Haarlem, bij mij om de hoek... Blijkt drs. P daar voor te dragen en zijn boek te signeren :cool: Dus laatste aanwinst: Tante Constance en Tante Mathilde door drs P, gesigneerd en met een versje door drs P :) voor mn oma (ooh ze gaat dit zo geweldig vinden!!! Ze is echt een huge fan :D ) Oh ja en de teenvogue |
Een haarmasker van Henna Plus :)
|
nieuwe schoenen, etnies lo-cuts
|
- een donkerblauwe spijkerbroek bij de H&M
- zwart hempie bij de H&M - hot dog |
- broodje rookworst (gratis bij de Opel testdag :D )
- een zwarte gebreide trui met grote hang-col - schuifspeldjes voor in mn haar - een superlekkere kaneelbolus |
-klem voor in je haar
-10 simpele rode elastiekjes -zwart truitje -nog een zwart truitje (alvast gekocht voor wintersport, ga pas in de krokus maar ik begin nu al met kopen:o) -donker tshirt:) |
een shirt van Hocico
|
- Mutsje (gestreept, met allerlei kleuren) Zara
- Rode V-hals trui Zara - Oorbellen & ketting met sterretjes Six - Beige ribbroek Esprit (y) |
-Lang gekleurd zijden geweven vest
-Rode ribbroek -Zwarte enkellaarsjes met puntje |
-een ubermega schetsblok
-cd maroon 5 |
veel bier
patatje met frikandel speciaal 2 aparte waxrozen en een gaas met fluweel truitje |
- Snack-a-Jacks Bbq en kaas
- Gliss Kur shampoo met liquid silk :rolleyes: - blikje cola light - banaan - appel - druiven |
kipsaté €3,30
patatje €1,10 treinkaartje A'dam - Haarlem €3,10 hooded sweater, zwart met 2 witte strepen op mouwen (Waterlooplein :o ) €20 |
Citaat:
Of bestaat dat niet meer... |
een dubbelfrisss, bodylotion, mascara, fancy :)
|
Zwarte maillot, een witte gebreide trui die ik later weer teruggebracht heb :o en een groenteburger.
En een pakje sesamkoekjes |
Een hele lekkere chocolade-cake (waar ik zo zeker een groot stuk van ga opeten) :o :D
|
Citaat:
Ontopic: DVD van Donnie Darko |
aardbeienthee
brusselse wafel met warme kersen en poedersuiker zwarte eye-liner donker kersenrode nagellak puntenslijper voor eye-liner |
Peuken, pilsjes, friet, brakheid.
|
gratis wassen, fohnen en modelleren bij de kapper :cool:
|
Ha! Gratis ticket voor boekenbeurs gewonnen,dus vandaag dagje boekenbeurs.
-broodje smos met kaas -banana-split,met slagroom. Mmm. -30 eurocent voor wc :| -gedichtenbundel 'I love you so muts' door Marc de Bel, :o ,ook gewonnen. |
- Wijde broek (zwart)
- Sokken zwart/wit geblokt - Tas "superman" - Gelpennen - Spongebob Sleutelhanger :D |
2 onbijtbordjes, 2 soepkommen, 2 sapglazen van Jip en Janneke bij de HEMA
2 vorken, 2 messen, 2 lepels met confetti erop bij de HEMA (uitzet :D) |
groen 60's shirtje.
groen/zwart minirokje. |
- Zwart ribcolbertje.
- Rozenwater. - Mascara. :| - Kinderparfum, die naar appeltjes ruikt. - Bord met donkerrode steentjes. - Lavendel badschuim. - Vijf houten fotolijstjes aan elkaar, voor de moeder. |
Citaat:
|
Een replay broek, hij's prachtig, meestal vind ik replay niks, maar deze is prachtig!
|
Een zakje Marsepein-aardappeltjes... :D
|
-2 pakjes luckies
-kauwgom -hapje eten met Noé -avondje Moloko :cool: -gister avondje uit |
Citaat:
|
88 CA shirtje
en EP |
Citaat:
|
tube Cocoonhands (top!)