![]() |
vriendin pijn in buik na sex
hoi het is nu al de derde maal dat mijn vriendin lichte pijn in de buik heeft nat het vrijen. is dat normaal? zijn er nog meiden die daar last van hebben?
|
hmm ik herken het zelf niet, maar is het echt elke keer?? en is het zo dat zij voordat ze met jou sex had nog nooit eerder sex had? en als ze dat wel heeft gehad had ze er toen ook last van???
|
Heb ik ook wel eens, beetje een rottig hol gevoel in m'n buik, alsof iemand me daar gestompt heeft. Mja, ik heb het vooral wanneer we nogal harde seks gehad hebben, dan ramt hij echt, zeg maar... dat doet naderhand beetje pijn dus... Als ze het vervelend vind, misschien eens rustiger aandoen? :)
|
idd als je wat ruigere sex hebt kan dat idd erg makkelijk voorkomen maar als dat niet het geval is tjah dan weet ik het ok niet
|
Waarschijnlijk heeft ze een heel erg gevoelige baarmoedermond: als je daar iets te hard tegen aankomt kan het gaan bloeden en geeft het tijdens/na de sex een beetje pijn. Veel meer vrouwen hebben daar last van, het is niet echt iets ernstigs. Om het te voorkomen moet je iets minder hard stoten en/of minder diep gaan.
|
mja zelf wel eens last van.. vooral als we het vaak doen of 'wilde' seks hebben gehad..
|
Misschien heb je een hele lange stekelige piemel en zit je in het verkeerde gaatje?
|
Hmm ik heb het maar 1x gehad, was de eerste keer met mijn nu-malige vriend. Daarna is het ook niet weer voorgekomen. Ik heb geen idee wat het is eigenlijk :confused:
|
Ach, gewoon te hard en/of te diep gestoten. De vagina is echt niet oneindig diep, dus je raakt de achterkant (de baarmoedermong dus over het algemeen) wel eens. Ander standje proberen, rustiger aandoen, twee vingers om de basis van je penis houden zodat die er niet verder in kan, allemaal mogelijke oplossingen.
|
dat komt omdat de baarmoedermond heel gevoelig is en als je daar veel en vooral hard tegen stoot gaat irriteren dus pijn in de buik :P
ff een stukje van je lul afknippen dus :P;) |
Wat rustiger aandoen en standjes zoeken waarbij je niet zo diep door kan stoten. Dus niet op z'n hondjes bv, daarbij heb je dit al snel...
|
Ik heb het vaak. Daarom vind ik seks ook niet zo leuk. En het is niet eens zo dat ik heel erg gespannen ben. Soms. Maar niet altijd. Toen ik ontmaagt werd deed het ook heel erg veel pijn, zoveel pijn dat ik moest huilen. En zelfs daarna al die keren nog een beetje. Ik vind dat gevoel vreselijk. Schraperig :o
|
ik heb het ook hoor, laatst nog, tot bloedens aan toe :S
maarja gewoon rustiger aan doen dus... |
Heb ik meestal ook. Gewoon van het harde werken ofzo ;) Misschien ook wel door het sperma...
Maar ik vind het niet erg want dat herinnert me nog aan een leuk moment zeg maar... :cool: En het is na een uurtje ook wel weer over. |
ik herken het... dacht altijd de enige te zijn, gelukkig niet, maar het blijft vervelend (knuffeltje voor masquerade)
|
ik heb het ook heel erg vaag
maar ja, vind het niet erg, het gaat vrij snel weer over dus... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |