![]() |
[Gezocht] schilderij van Carel Willink
Hoi,
ik zoek met een afbeelding van het volgende schilderij: Carel Willink Landschap met omgevallen beeld (1942) Te zien in: Museum voor de schone kunsten in Antwerpen Heeft er iemand een foto, plaatje, kaart, poster, of iets van dit schilderij? Je zou me er erg mee helpen want het is voor een belangrijk werkstuk op school. Ik help al uren op internet gezocht maar kan het nergens vinden. :confused: Alvast bedankt! |
|
Ey,
bedankt! (y) Aangezien jij veel beter ben in zoeken dan mij, :p kan je (of iemand anders natuurlijk) dan alsjeblieft deze ook ff opzoeken want ik wordt helemaal gek dat ik hem niet kan vinden: Otto Piene De grote zon (1965) Te zien in museum voor de schone kunsten antwerpen. Alvast bedankt! :D |
Helemaal niemand?! :confused:
|
Is het niet Zwarte Zon?
edit: PIENE, Zwarte zon, 1965, olie, rook en vuur op linnen, 100x80, Bonn, Städtische Kunstsammlungen Behoort tot de zgn. vuur- en rookkunstwerken. Op een monochroom rood vlak lijkt een donkere "vuurbloem" als een soort draaiende dynamo energie te leveren. (Leinz 163) |
Van welke site heb je dat?
Hij heeft veel schilderijen gemaakt in de vorm van een zon dus dat zal wel een andere zijn. Maar ff voor de duidelijkheid, zo ziet ie er uit: :o Helemaal rood met een wit rondje in het midden en daaromheen een zwarte rand. :D R0o. |
ja allemaal zonnen, merk t :s
Sorry, kan het niet vinden. |
Okee,
Tog nog bedankt voor het zoeke! R0o. |
Was te zien (voorbije expositie volgens de site van het museum).
Alle zonnen zijn te vinden, behalve die jij zoekt, kun je niet een andere zon nemen? ;) |
Nee, ik ben in dat museum geweest en daar 6 schilderijen uitgezocht en die helemaal beschreven enzo. :p
Dus dat is niet zo handig. (n) Greetz :evil: |
hangt in antwerpen :) dacht ik :
|
thurr: "Te zien in: Museum voor de schone kunsten in Antwerpen" :o
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |