![]() |
Idols!, het begint weer binnenkort
Idols begint weer binnenkort:)
heb wel weer zin om al die mensen te zien zingen op hun eigen manier:) ik kwam net ook deze persiflage van Idols tegen op een tshirt: http://www.evilshirts.nl/preview/017.gif staat op www.evilshirts.nl Zijn er nog mensen die meedoen deze keer? grtz, Sebas |
hoe binnenkort is binnenkort?? datum?
|
6 december
jeee :rolleyes: |
ik ga wel kijken.. iig die eerste voorrondes natuurlijk..
|
oh die voorrondes močt ik kijken :D, daarna vind ik het niet zointeressant meer...
|
heb deel I niet gevolgd, deel II zal ik ook niet volgen..
|
ik ga wel kijken...
als ik eraan denk en als ik zin heb en als ik niet te veel huiswerk heb en als ik niets anders te doen heb misschien eventjes dus |
Ik ga in ieder geval de voorrondes zien, en de rest waarschijnlijk ook wel.
|
zooo das origineel dat tshirt... :rolleyes:
Uiteraard ga ik iig de voorrondes kijken:D |
Ik ga wel kijken.
|
Citaat:
|
ik zit voor de tv (y)
|
Citaat:
|
Ik ga wel kijken, en zal wel weer verslaafd raken
|
De voorrondes kijken, en het dan helemaal afkijken maar dat vooral niet toegeven..............
|
Ik ga zeker weer kijken. Vooral de voorrondes, die zijn ge-wel-dig (y) :D
|
Nee, ik zou de voorrondes wel willen zien, maar ik zit in Oostenrijk 4 maanden (hmm zou rtl4 daar te ontvangen zijn :evil: )
|
Citaat:
|
Man the lifeboats!
|
alleen die voorrondes als ze afgekraakd worde de rest interreseerd me egt niet!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen de voorrondes
|
Citaat:
|
In principe vind ik het een regelrecht WALGELIJK programma, maar ik zal vast wel weer gaan kijken.. :D
|
Vorige keer heb ik in totaal maar 15 minuten gezien.. Dus in december zal ik het ook wel niet gaan volgen, maar misschien een keer als ik me verveel.
|
Yep, ik ga kijken..
|
Ik ga het niet kijken nee. We hebben sowieso geen rtl4 of yorin of waar het ook maar opkomt. Voorondes zijn wel funny, maar ik vid dat laatste som, ze kunen toch niet echt heel goed zingen...
|
Vorige keer 1,5 aflevering 'per ongeluk' gezien omdat ik er langs zapte en bleef hangen..
Zal 't deze keer dus ook niet volgen, misschien dat als ik een voorronde zie dat ik 't kijk, maar verder niet. |
moet dat nou dat dat weer op mde tv komt??
weer zendtijd verneuking (n) kansloos programma |
Citaat:
|
De voorrondes zijn vaak wel hilarisch, de rest is bah :|
|
Ik ga de voorrondes sowieso wel kijken!
Offtopic: die groene telefoon hiernaast in beeld is echt heel irritant! |
heb idols 2x gezien of zow, vond ut niks, dus nu zal ik helemaal niet kijken
|
Citaat:
|
Jammer..
|
Citaat:
|
Blegh
|
Ik ga het boycotten. (y)
|
Alleen de voorrondes
|
Vorige keer heb ik alle voorrondes gemist, maar nu wil ik ze wel zien. :D
|
Ik ga denk ik wel kijken als het op een tijd is dat er niets anders is wat ik wil zien. Vorig jaar ben ik pas gaan kijken toen de laatste tien nog over waren. Konden we op vrijdag bij scheikunde gaan kiezen wie eruit ging en dan op maandag het analyseren (ook bij scheikunde). Was toch altijd wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'strong in my pants with his finger'
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
Waarom deze uppen als er nog een andere staat: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=703155
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |