![]() |
welke films vonden jullie heel erg grappig?
hier was ik erg benieuwd naar toen ik het huilfilmtopic las...
de laatste film die ik best grappig vond was 'the secret of my succes' (was een tijdje geleden op tv, zomervakantie ofzo). ik geloof dat t niet echt een komedie was, maar ik vond t een erg leuke film :) |
|
Gebruik de zoekfunctie meid.
|
Citaat:
|
*kan alleen het eigen topic terugvinden*
|
Fear and Loathing in Las Vegas is briljant.
Orgazmo, idem dito. Vrijwel alle films van Monty Python. Mm. Half Baked. Beavis and Butthead go America. ;) En nog veel meer, eigenlijk. Ik kan er alleen niet op komen. :D Wat nou, 'slecht geheugen'? :D |
|
Mulan!!!!
Ice age!!! Monsters Inc.!!! Tarzan!!! De kleine zeemeermin!!! en vele andere disney films buiten disney: Shrek!!! (hoezo, fan van tekenfilms? :)) |
johnny english
flodder flodder in amerika flodder 3 the mexican |
Monty Python and the Holy Grail
Monty Python's Life Of Brian Finding Nemo Toy Story 2 Scrat Gone Nutty (kort animatiefilmpje (eekhoorn uit Ice Age) For The Birds (kort animatiefilmpje) |
Ice Age
Life of Brian :cool: |
Citaat:
je moet The Chubchubs (sp?) eens downloaden, die short had het jaar ervoor de Oscar gewonnen. |
Citaat:
En ik zal The ChubChubs eens downloaden, ja. Edit: ah, het is The ChubbChubbs....En ik maar afvragen waarom ik niks kon vinden :) |
Citaat:
|
Uncle Buck (y)
Finding Nemo Detroit Rock City :cool: Jumping Jack Flash Some Like It Hot |
Citaat:
"Mieuw!" |
Citaat:
|
roadtrip , :P
scarymovie 3 was meesterlijk hollywoodhumicide was ook leuk |
How to lose a guy in 10 days
|
Citaat:
"i don't wanna sound like a queer or nothin, but you've got a really nice ass" :s |
The hot chick....erg melig...
Owjah hehe: en het voorfilmpje van monsters inc. met die stomme vogeltjes....echte mega-melig getekend (y) :D |
Zoolander
Army of Darkness |
Zoolander idd :D
o ja en ook Muriels Wedding :cool: |
scary movie1, 4x gezien en nog lig k dubbel..... :D
|
Citaat:
Ik vond "Robin Hood: men in tights" erg komisch en verder nog wel meer, maar daar kan ik niet zo snel op komen. |
shrek
finding nemo for the birds |
For the birds is best grappig. Die kleine vogeltjes, ook de geluiden :cool:
Voor de rest: - Bringing down the house - Little Nicky - Bruce Almighty - Monty Python's The Meaning of Life 'k maak de lijst volgende keer wel af |
Dogma.
|
miss Doubtfire vind ik de meest lachwekkende film die ik ooit gezien heb en hij blijft ook echt geweldig :D
|
Citaat:
en hot shots! en shrek zijn ook best wel meesterlijk. |
Zoolander
Dumb & dumber Ace Ventura 1&2 american pie 1t/m3 tsja. |
Citaat:
avant: -Monty python (diverse delen) -American pie 1 (foute humor eigenlijk, maarja) -Pulp Fiction (de humor erin is echt geniaal) -Fight club (de zwarte humor en sarcasme) |
Ik heb Finding Nemo in de Sneak Preview gezien... en het is lang geleden dat ik zo gelachen heb bij een film. Het is gewoon van Shrek-niveau, minstens zo grappig...
Ook al die accenten enzo:) ga er zeker nog een keer heen:D |
Robin Hood Men in Tights (die moet ik echt snel weer zien!)
En ongeveer alles van Jim Carrey |
The Sweetest Thing vond ik erg grappig...(y)
en nog veel meer waar ik op dit moment niet op kan komen :s oh Charlies Angels vond ik ook geweldig. en veel van die Sandra Bullock/Hugh Grant/JUlia Roberts films vind ik altijd wel leuk :) |
bijna alles van Jim Carry (behalve Trumanshow)
Scrat Gone Nutty (kort filmpje van dat eekhoorntje uit Ice Age) hot chick Not another teen movie :D Don't be a menace :D:D <--- AANRADER!!!!! Shrek (absoluut) Finding Nemo |
Citaat:
|
The Fast And The Furious
whahaha omg wat een bak :D |
Citaat:
|
Ice age
|
spaceballs
zeker spaceballs |
Bio Dome
Dude Where's My Car Bubble Boy |
Scary movie 1
Scary movie 2 Scary movie 3 American Pie 1 American Pie 2 American Pie The wedding |
owjah wat Ufke zei, Bio Dome..de klassieker natuurlijk :cool:
|
Deuce Bigalow Male Gigalo
The Animal The Hot Chick Bruce Allmighty zon beetje verder schiet er niks te binnen.. :) |
monthy pheaton
alle films lesly nielson |
Citaat:
|
Half Baked. echt, ik kwam niet meer bij... zo grappig. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |