![]() |
[tekening] hartje
Ik vond net onder m'n bed een oud kladblokje waarin oa. dit tekeningetje stond. Duidelijk gemaakt in een tijd dat ik me niet al te happy voelde. Dit is een van de weinige tekeningen die er nog redelijk uitziet en daarom wou ik 'm met jullie delen...
http://pic8.picturetrail.com/VOL256/...2/37070710.jpg |
Die tekening doet me eigenlijk niets :o .
Maar ik snap best dat je jezelf kunt uitten door tekeningen te maken over je gevoel. Daarom moet je er zeker mee door gaan! |
Kvind hem eigelijk ook niet zo speciaal,
Niet echt iets mis mee hoor, maar het 'heeft' niks. (n) Greetz :evil: R0o. |
Ik vind em wel mooi :)
|
Hij is wel leuk met dat tekstwolkje erbij, maar voor de rest is het niet zo speciaal in de tekenkunsten of de compositie.
Maar het geeft me wel een "hartjes/verveelde wiskundeles" gevoel. :) |
haha, het doet idd wel denken aan een saaie wiskunde les :D
Maar goed, opzich spreekt het me wel aan. Het hart is noet helemaal symmetrisch en die zee is ook een beetje vaag. Acht, een perfect symetrisch hartje tekenen is ook zowat onmogelijk. :) |
onorgineler kan niet
|
Ach ja, moet je mijn wisk. schrift eens zien, een en al droedels (want zo heten die eenvoudige tekeningetjes) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd niet heel bijzonder maar is altijd wel fijn om te doen weet ik uit eigen ervaring, je kan hem eens uitwerken met kleur en dergelijken. doet me een beetje denken aan een tattoo design, je kan ook eens opzoek gaan naar plaatjes van dit soort dingen op het net als je het leuk vindt....
|
heel lelijk , dit kan echt niet meer :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |