![]() |
Rare vlek..
Ik heb een 'klein' probleempje... over 8 dagen heb ik een gala.. maar toen ik zaterdag mijn smoking naar de stomerij bracht zag ik dat er een rare vlek op zat. Ik heb dat dus laten zien en ze ging proberen of ze het eruit kon krijgen.. niet dus :(
Probleem is dat er een grijze vlek van ongeveer 4 vierkante cm op zit. Het valt best wel op... het gaat er dus niet uit met vlekkenmiddeltjes enzo dus het moet eruit op een andere manier.. Weet iemand of een kleermaker misschien een stukje stof kan verwisselen ofzo? of het opnieuw kan kleuren dat het niet opvalt? Oh ja het moet er gewoon wel weer goed uitzien, anders koop ik liever een nieuwe (van mijn eigen geld :mad: ) |
Als het een zwart pak is kun je gewoon bijkleuren met een marker...
|
Citaat:
|
Als het een zwart pak is met zwarte stift kleuren. Of schoensmeer (ik wete ook niet hoor) :confused: :rolleyes:
|
Naai er een leuke bandpatch op ;)
hadden ze bij de stomerij geen idee hoe ze dat konden oplossen dan?. Misschien kan je als je een goede textielstift vind in de juiste kleur de vlek wegkleuren...anders weet ik het ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet als je een textielstift neemt....
|
Citaat:
|
Citaat:
een kleermaker ofzo? heeft die daar toch wel iets voor? Is hier dan ook niemand die ooit een pak/smoking/whatever heeft verkloot? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou voor de textielverf gaan, kost misschien wat meer, maar dan heb je wel een grotere garantie dat het pak mooi blijft :)
|
textiel verf is nie duur..
|
Citaat:
|
Je gehele pak in de zwarte textiel verf doen. Er zijn trouwens wel kleermakertjes die zulk soort dingen ontzettend netjes kunnen maken. Maar je blijkt er wel iets van zien dan, ik weet niet precies waar het zet en of dat erg storend staat.
Ik ken wel zo'n kleermakertje maar dat is wel in Amsterdam... |
Citaat:
|
Geld speelt geen rol. :rolleyes:. Koop dan gelijk een nieuw pak zeg.
|
Citaat:
dus je moet het toch iets anders interpreteren... maar mijn tip: gooi je hele pak in de rooie verf ofzo, heeft ie weer 1 kleur. |
gewoon een rok halen ;) :cool:
|
Ik had ooit een lichtgele vlek op een bruidsmeisjesjurk; en ondanks het feit dat mijn moeders vlekkenmiddeltjes niet hielpen, heeft de stomerij het er toch uitgekregen :)
|
Citaat:
|
ik ben vandaag al vanaf 12 uur aan het bellen.. maar ik heb nu wel iemand gevodnen die het eruit kon krijgen... in leiden.. :) het gaat wel 3 dagen duren dus ik ga morgen ff langs :)
(hoe ze het eruit krijgen weet ik niet, maar dat zet ik morgen wel neer :) ) *blij* |
Citaat:
|
Citaat:
jeej okeej dan :) |
Wat je kan proberen:
Een pakje zwarte Dylon kopen (textielverf). En dan het stuk waar de vlek zit, bij elkaar binden en met een elastiekje vast maken. De verf doe je in een teiltje ( op de verpakking staat hoe), En daar leg je het stuk dat in het elastiekje zit in. Ik heb dat zelf ook gedaan, met een paars shirtje en dat werkte aardig. :) |
knip het eruit
gezien op tv... |
Bel de Omo servicelijn die zeggen dat ze voor elke vlek een oplossing hebben. (en niet alleen met dat wasmiddel natuurlijk)
Maar ik hoop dat het lukt bij die kleermaker, en anders tsja toch mischien je hele pak in de textielverf. (hoe je het toch dezelfde kleur) |
lekker boeiend van die vlek :rolleyes: laat zitten man....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liefde liefde liefde draait de wereld rond
heheheheheheheheehe adem in hehhehehehehe |
Citaat:
|
vet !
|
en het niveau holt achteruit met de aanwezigheid van een zeker figuur........... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
aight :o |
gewoon die velk eruit knippen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |