![]() |
Wat hoort bij wat
a Verplichting werknemer
b Arbo-beleid c Arbeidsomstandigheden d Arbodienst e Arbeidsinspectie f Risico-inventarisatie g Raamwet h Arbo-Jaarplan i Arbo-Jaarverslag j Ergonomie k Arbeidsongeschiktheid 1. Met de minste Inspanning en moeite het meeste effect bereiken 2. Deze bestaat uit de globale richtlijnen. 3. Concreet Arbo-beleid voor het komende jaar 4. Je bent langer dan een jaar ziek. 5. Hierin staat onder andere welke zaken als eerste moeten worden aangepakt. 6. Maatregelen van het afgelopen jaar ter verbetering van de arbeidsomstandigheden. 7. Machines en apparaten op de juiste manier gebruiken. 8. Het toepassen van Arbo voorschriften in bedrijven 9. Voert de verzuimcontrole bij ziekte uit. 10. De praktische situatie waarin wordt gewerkt. 11. Spoort overtreders van de Arbo-wet op. Wat hoort bij wat? Ik dacht zelf a / ? b / ? c / 10 d / 9 e / 11 f / ? g / 2 h / 5 i / 6 j / 7 k / 4 Maar ik weet niet of dit goed is |
Doe eerst zelf een gok zou ik zeggen... t is geen maak-mijn-huiswerk forum.
|
Citaat:
|
Ja en nu moet iedereen helpen anders ga ik het aan Jon zeggen! Het is onEERlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jAJOH....probeer s wat
...zelf vind ik het ook raar, eigenlijk 1. Met de minste Inspanning en moeite het meeste effect bereiken a Verplichting werknemer 2. Deze bestaat uit de globale richtlijnen. raamwet 3. Concreet Arbo-beleid voor het komende jaar arbo-jaarplan 4. Je bent langer dan een jaar ziek. arbeidongeschiktheid 5. Hierin staat onder andere welke zaken als eerste moeten worden aangepakt. arbo-beleid 6. Maatregelen van het afgelopen jaar ter verbetering van de arbeidsomstandigheden. arbo-jaarverslag 7. Machines en apparaten op de juiste manier gebruiken. ergonomie 8. Het toepassen van Arbo voorschriften in bedrijven f Risico-inventarisatie 9. Voert de verzuimcontrole bij ziekte uit. d Arbodienst 10. De praktische situatie waarin wordt gewerkt. arbeidsomstandigheden 11. Spoort overtreders van de Arbo-wet op. e Arbeidsinspectie dit moet hem zijn :D :cool: |
Op zich is een werknemer gedurende het eerste jaar van ziekte ook best wel niet in staat om de bedongen arbeid te verrichten, dus in die zin is hij ook best wel arbeidsongeschikt. :)
|
hé! ..wat is nou het goede antwoord??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |