![]() |
FOUTE schoenen
Wat vinden jullie van die gympen met zo'n naaldhakje eronder? (zal even plaatje zoeken). Dat is toch echt erg??
|
Ik zag het laatst ik vond het echt niet mooi,het was een soort van lage allstar gymp alleen dan met een witte naaldhak er onder..hele vage combinatie,ik vond het echt niet mooi,ben ook niet van plan zelf een paar aan te schaffen :)
|
Het klinkt niet echt mooiig.. geen idee hoe ze dr echt uitzien...
|
Plaatje staat op Sacha en dan bij Collection, women en dan middelste rondje van de bovenste rij. Ik bedoel de 2e van links (€89,00!!!)
|
Ik vind ze niet leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eu·fe·´mis·me (het ~) 1 verzachtende omschrijving van iets onaangenaams of aanstotelijks + het feit dat je je infantiel gedraagt, zet je je ook nog publiekelijk voor schut |
:eek: echt heeeeel lelijk
|
Citaat:
Ik kan niet zo goed tegen dat quasi-intelligente, begrijp je |
ik heb ze bij de my fair shoes gezien..
en ze zien er niet uit.. |
Gatver echt walgelijke schoenen(hoe afstotelijk:eek: )...
Ik vind ze echt foei en foei lelijk!! Verder vind ik open schoentjes of laarsjes met naaldhakjes en dan zo'n punt wel mooi(ik heb ze zelf ook:D), als het maar stijlvol en niet ordinair gedragen wordt. |
lelijker kan gewoon niet.
gatverdamme *spuug op* |
WAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA, die zijn zoooooooooooooooo lelijk!!!
|
Net als ieder1: Lelijk
|
ik heb ze nog niet gezien, maar een vriendin vertelde er over. Mij lijken ze wel heel erg vet...
|
Wat een enge schoen...! http://www.smilies.nl/sad/smhair1.gif
|
Ja die ken ik wel... een beetje een All Star met hak.
Tja ik zou er zelf niet mee gaan lopen maar vind de schoen op zich wel heel cool bedacht en ik weet zeker dat het bij bepaalde types heel tof kan staan. |
mjah k zouz e zelf niet snel dragen maar als je kleding er goed bij past ook btje sportief, modetroep kan het volgens mij nog best grappig staan
|
ulgh idd heel lelijk, hoe kan je zoiets walgelijks kopen....
ik vind van die sloffies ook lelijk, vooral roze enzow....:S |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen roept meteen "ieeeeuwwww lelijk". Maar waarom? Omdat je het niet gewend bent? Ik vind ze echt wel gaaf! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is die schoen: http://www.endoria.net/upload/index.php/1612998169 |
Citaat:
Tuurlijk, zodra je er iemand mee ziet lopen, kan je tot de conclusie komen dat het toch best leuk staat. Of je durft het pas te dragen als iedereen ze al heeft :D |
erg lelijk...
|
baah
|
Ik heb ze ook gezien bij Sacha en ik vind ze echt niet mooi! Ik zou ze zelf zeker niet dragen!! :eek:
|
Citaat:
|
Ik vind ze gruwelijk.
|
zeer fout
|
walgelijk
|
muhhaa het spijt me zeer, maar ook al heeft de halve wereld deze schoenen aan, ik ga ze echt niej mooi vinden :D:D
|
muahahaha die heppik bij de Sasha zien staan en die zijn egt walgelijk!!!!! muahahahahaha ik denk egt niet dat er iemand is die die gaat kopen! hahahaha :D
|
Geweldig dit :D
|
Ieh.... Maar ja ik vind die gewone gympen ookal niet mooi.. En naaldhakken ook niet.. En de combinatie ook niet.. :confused:
|
Citaat:
|
niet echt mijn smaak
|
Whahaa ik vind ze zoooooow KOEL echt die zijn LEUK..
Superkoel onder een sportief rokje, of juist onder een nette broek whahaa ik vind ze zooooow KOEL |
Ik vind 't maar niks hoor!
|
whaha :D ik vind ze gewoon lachwekkend :rolleyes: :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lollig... (lelijk ....of toch niet..)
geen idee hoe ze staan bij iemand |
Citaat:
*gaat zichzelf in dat geval maar verhangen :D* |
hang ze !
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar boeiuhh ;) |
Citaat:
- ik vind het nogal afzichtelijk ogen - ik vind de combinatie gymp/hak nogal 'kijk-converse-komt-in-dus-laten-we-iets-hips-voor-de-upperclass-doen' - ik vind het een nogal stompzinnige vinding om zoveel geld voor neer te leggen Klaaaaaar! *plop* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |