![]() |
kladje
radeloos?
hopeloos? verliefd? ik weet het niet geen gevoelens niet sterk heel sterk buikpijn en vlinders stil en koud tegenovergestelde hetzelfde het waait door me hoofd zo hard zo zacht is het briesje zo zacht is me stem hoe hard ik wel niet schreeuw komt het wel door? komt het anders alleen zo samen warm maar zo steenkoud woorden, lange zinnen eeuwige gesprekken kortaf voorbij confused? verbaasd? tesamen genieten of vallen opstaan doorgaan vergaan? ------------------------------------------------------ als een vlieg vliegt in een wind van zijde in een open lucht blauw en smeltend en de vlieg vliegt maar komt niet verder dan een man met een krant in zijn hand heeft de vlieg dan zijn leven gewaagd om vrij te mogen vliegen? Ireentjuh |
Ik vind het eerste gedicht meer een opsomming van woorden, een verwarde gedachtestroom. Misschien zou je er iets meer vorm in kunnen aanbrengen. Maar je weet me wel te raken... (y)
Het tweede gedicht vind ik cool. En je hebt het (y) verwoord. Als mensen dit zouden lezen zouden ze misschien minder snel een arm hulpeloos vliegje vermoorden. |
Ik vind je eerste gedicht niet zo bijzonder; het is eigenlijk niet echt een gedicht, meer wat trefwoorden over je gevoel... Het tweede is qua inhoud leuk en goed bedacht, het bevat ook goede beeldspraak, maar toch vind ik het niet zo mooi; het leest eigenlijk wat stroef, en het onderwerp spreekt me niet zo aan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |