![]() |
De klaagmuur
Laat oude tijden herleven en klaag hier over vanalles en nog wat. (y)
|
Waarom is mijn computer al 1 uur en 50 minuten virussen aan het scannen terwijl ie nog maar 31 % is :mad:
zoiets? |
waarom veranderd de wet op zuiverproducten zovaak dat ik om de 3maanden het archief mag bijwerken.. :mad:
|
waarom rijden de treinen vanavond maar tot Deventer, terwijl ik naar Enschede moet :mad:
|
waarom is de verkloot mijn qoute topic nog steeds gesloten :mad:
waarom snapik niets van wiskunde en maken mijn broertje en neefje lawaai :mad: |
Vroeger hoefde ik niet zo veel te leren voor wiskunde :evil:
|
Citaat:
|
waaaaaarom zeur mijn zusje nu al de hele tijd om de computer??
never gonna happen! |
klote familie :mad:
|
Citaat:
Ik heb wel es wisB gehad, maar toen bleef ik zitten :d |
Ik heb morgen mijn eerste stagedag en ik heb geen idee waar ik heen moet en hoe laat en-en-en. Dus ik moet er zometeen heen gaan bellen, en da's ranzig want ik ken die lui niet.
Ik moet zometeen uit een ontiechlijk groot blok mergel een beeldje gaan hakken. De opdracht: "Maak een mensfiguur." De voorwaarde: "Het mag niet op een mens lijken." Een bepaalde forummer zie ik pas over twee weken weer, en da's stom want ik mis hem. My Dying Bride in Tivoli gisteren was dope, maar The Prophecy die in het voorprogramma heb ik gemist omdat ik m'n kaartje kwijt was en dus te laat kwam. Daarbij heb ik zin in koffie maar géén zin om op te staan en het te gaan maken. Wat heb ik toch een kutleven. :D |
Citaat:
Zou het het lot zijn? :eek: |
Ik heb niks om over te klagen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grrrrrr ik heb vorige week per ongeluk het laatste stuk van mn pws alleen op de harde schijf bij mn vader opgeslagen en nu kan ik dus niet verder want het staat niet op mn diskette en ik ben nu bij mn moeder.
Waarom weer er niemand een antwoord op mijn bio-vraag (in het topic op exact: [bio] spieren en tetanus / [bio] kringen onder ogen)? |
Waarom is het zondag avond:mad: ik haat dat:p zo nutteloos:)
En het mag niet regenen. Verder een prima leven:) |
*gromt* ik heb hoofdpijn, en het is zondag en ik ben chagrijnig..
|
waarom won Vitesse gisteren niet van Volendam en wint Zwolle vandaag van Twente??
Damn edit: domme fout |
ik ben ziek
ik hoest me de lonegn uit mn lijf |
Latijn is veeeeeel.
Mijn zusje kan niet zingen. |
Citaat:
Euhm... ik klaag omdat ik vanavond nog moet werken tot 23.00u en ik daar niet zo heel veel zin in heb... :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niets te klagen nu ik op TT gezien heb dat de kakkerlakken weer puntjes gemorst hebben :D |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom hebben wij op vrijdag in de proefwerkweek vrij en niet op woensdag ofzo, zodat je dan nog kan leren? Het is zo veel (en ik snap het niet) :( Het is op zich wel relaxed, nog een dag vrij na de pwweek, maar toch... Waarom hebben wij al 3 maanden een virus en is dat virus na 100x scannen nog niet weg? |
Waarom is het zo verdomd koud? *rilt*
|
Citaat:
|
waarom zeik ik zo :confused:
|
:mad: Ik haat dit topic :mad:
|
Wat een onzin.
Sorry. :o |
waarom moet ik morgen mn bouwplan af hebben en heb ik nog 0,0 op papier :mad:
|
waarom mmoet ik waarschijnlijk morgen op mijn vrije dag alsnog werken........
mijn knie doet nog steeds pijn... waarom woont hij zo ver weg... mijn pc is sloom vandaag :o |
woensdag soort van spreekbeurt over jezelf in het frans en je mocht ook alles verzinnen, als je maar een verhaal had maar ik kan echt 0.0 verzinnen en ik heb zwaar het gevoel dat ik blijf zitten dit jaar (n) gaat hopelijk wel weer over
|
hoe kon ik nou zo dorstig zijn vanochtend terwijl ik gisteravond zoveel gedronken heb?
|
Citaat:
******************************** 3/3 S P O O R W E G E N actueel 2 november Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op de volgende trajecten: * Deventer-Almelo v.v. * Rotterdam-Dordrecht v.v. * Amsterdam-Schiphol-Leiden v.v. * Zwolle-Groningen v.v. * Roosendaal-Vlissingen v.v. na 18.30 * Amsterdam-Brussel-Parijs v.v. * Schiphol-Amsterdam-Berlijn v.v. :rolleyes: Als je uit Amersfoort komt, raad ik je verder aan de trein richting Zwolle te nemen en vandaar naar Almelo en Enschede te reizen. Als ik het goed heb, staat die trein aan de overkant van het perron als je uitstapt te Zwolle. :) |
hmm, stomme fout gemaakt hierboven, daarover klaag ik nu
|
GRMPF... Verkloot mn quote nog steeds gesloten...
GRMPF²..... wiskunde bijwerken terwijl ik er geen hol van snap :rolleyes: |
Tentamens, bah bah bah bah bah bah.
:mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sla ik een bestand op, typ ik daarna in datzelfde bestand een nieuw document (want dan hoef ik het lettertype niet opnieuw in te stellen enzo).. sla ik per ongeluk dat bestand over het oude bestand heen op :rolleyes: weg bestand (n)
|
Citaat:
Ik klaag over mijn docente Nederlands, door wie wij 2 weken achter lopen op schema :mad:. |
Waarom krijg ik morgen m'n Geschiedenis terug? :o
|
Waarom worden er zo veel topics van tig maanden oud geupt?
|
Waarom is wiskunde zo moeilijk en het wiskunde tentamen 10000 keer moeilijker dan wiskunde?!
"Gebrek aan oefening" Lik me reet vent! Die sommen zijn te achterlijk voor woorden!! Grom.. |
Nog best veel werk, zo'n oud huis opknappen (lees: rugpijn)
Maar wel leuk :o |
Morgen tentamen, ik moet nog aardig wat leren.
Stomme westerse maatschappij ook. :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |