![]() |
lokale 'scenes'
Hoe is et daarmee gesteld in jou regio? Lopen er veel bands rond, en wat is het niveau van deze band? zien deze bands zich als band uit die scene of niet? veel onderlinge haat en nijd, of vette "unity" ?
Kortom, hoe ziet het muzikale landschap er uit bij jullie in de buurt? |
bij ons is het over het algemeen gare kutpunk die muzikaal uiterst teleurstellend is en ze spelen allemaal zo'n beetje hetzelfde &als ze iets coveren zijn ze meestal ook weinig origineel. [edit ] hier bedoel ik mee dat ze allemaal dezelfde covers spelen, nummers die tot vervelens toe gecovered zijn. [ / edit ]
|
hier , m-town rebel scene
en verder een hoop zaad nu - metal bands |
veel emo schmemo onder record label www.stuckinaday.com en het zijn allemaal vrienden van elkaar
|
Hoe is het daarmee gesteld in jou regio?
Mwhaaa Lopen er veel bands rond, en wat is het niveau van deze band? Er zijn er aardig wat, niveau varierend van kut tot goed. zien deze bands zich als band uit die scene of niet? Tja... ummm een beetje komt in de buurt. veel onderlinge haat en nijd, of vette "unity" ? Het eerste komt voor, 2e ook. Net het echte leven. Kortom, hoe ziet het muzikale landschap er uit bij jullie in de buurt? Niet zo slecht dus, kan zeker erger. ArnhemBands |
Citaat:
Shaggable sluts enzo he :) Heidevolk, D7.. Salmons noses, speelt daar nog steeds ene Joram bij? |
Bij ons in Zuid-Limburg heb je het zogenaamde MOC (Mijnstreek Oost Crew), dat is ooit door Born From Pain opgericht als verbinding van alle streekbands. Alleen is de interpretatie hiervan niet zo helemaal duidelijk de ene zegt dat het voor alle bands is de ander dat het alleen voor hardcore bands is.
De scene bij ons bestaat dus vooral uit hardcore en punk met enkele metalbands. Er wordt zowel veel samengewerkt als dat er vaak zeer grote rivaliteiten als ruzies tussen bands bestaan. Op het gebied van kwaliteit is het ook zeer verschillend, van ontzettend goede (soms ook bekende) bands zoals Born Fron Pain en 37 StabwoundZ tot absolute bagger. T verschilt dus allemaal nogal |
Lopen er veel bands rond, en wat is het niveau van deze band?
Der lopen hier niet veel spelende bands rond, maar over het algemeen is van deze bands het niveau vrij hoog zien deze bands zich als band uit die scene of niet? De verschilt van band tot band veel onderlinge haat en nijd, of vette "unity" ? vette unity is hier alleen tussen een select gezelschap van band kmaak em straks ff completer ;) |
Paar vette bands.. Dominatör, I Reject, Torn & Twisted, Final Solution, Dead By Dawn, Crivits/Harbour, Deadweight, North.
euhhh verder kom ik niet. denk ik.. Kheb 't dan over de Rotterdam-Delft-Den Haag regio. En hier in Zoetermeer is het helemaal saaie boel. bleh. En er is geen sprake van haat en ook geen sprake van unity hier. |
Kempencore go!
|
Wij hebben hier natuurlijk Pharmacon
die zijn wel gaaf, die zanger daarvan is zoo schattig :p en dan hebben we Zeal nog. Dat zijn de beste vrienden van Pharmacon :D |
Citaat:
Joram? Umm wat speelt hij, gitaar? |
Citaat:
das vladimir :p ik zou nog een aanvulling maken :) Wij hebben zelf als band eigenlijk totaal geen binding met de apeldoornse scene. Tvoelt alsof er een aantal mensen zijn die ons alles misgunnen ofzo, maargoed, moeten ze zelf weten Wij voelen ons als band meer thuis in de mijnstreek, maar dan ook het hechte gedeelte ;) We spelen ook vaker in limburg dan in apeldoorn en omstreken... De bands daar zijn simpelweg sympathieker |
"the rotterdam posse is NOT dead!"
|
uuh ..veel punk en ska bands...maar echt geen enkele metalband ofzo :s
maar om er een paar te noemen: de tonies nas drovje 16 stitches de hardheid [die reken ik ook ff tot de buurt] outcasted teens perestrojska [r.i.p.] en Vorago [www.vorago.nl] band van klasgenoten van me, staan a.s. 12 november in paradiso, dus das wel gaaf. |
Citaat:
|
hier in hilversum/gooi is ook echt niets van een scene
|
misschien moet je de regio iets breder nemen.. als ik bijv de scenes zou nemen van beverwijk tot alkmaar dan is er een kleine hardcore scene. en de rest, tsja.. of het is te klein om een scene te zijn of het interesseert me niet.
|
eindhoven rockcity he
|
Citaat:
Hij drumt..Ik dacht echt dat hij daar speelde. Vroeger misschien? |
Citaat:
( (y) ) bij ons in amsterdam beginnen er allemaal nieuwe bands op te komen..dat zit wel goed. |
Citaat:
vette naam, maar de geluidsopname kwaliteit van die mp3s valt ietswat tegen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
wij hebben geen scene :|
|
bij ons in leeuwarden is er ook een hele stoere scene, zo heb ik vrijdagavond nog de gitarist van een andere band neergestoken
|
Citaat:
|
tja, moet ie maar geen kutmuziek maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo is dat.
|
Citaat:
niet lang meer :evil: |
Hier heb je een aantal punk bands en een geloof wat nu-metal bands, wij(stagnant) zijn de enigste hardcore band hier zo
www.stagnant-hardcore.nl |
|
Citaat:
Citaat:
|
Niet veel eigenlijk... wat jazz troep en wat metal.
|
Citaat:
|
anyway, eindhoven in de speedrock & roll scene de beste, en de kempencorescene in de hardcore is ook (een van de?) grootste van nederland!
peter pan speedrock spades 69 charger five finger discount oa met de speedrock hardcore: maypole mm tech 9 the butcher discipline strive higher enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wel erg stoer, als je naar de gevangenis gaat, vlucht je dan ook gauw met een auto over de snelweg richting grens en laat je je daarna pakken? |
Citaat:
|
nee man, ik ben gewoon stoer.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kun je best doen ja. Welke band zit jij dan? |
Citaat:
|
Citaat:
nope, door mijn immense stoerheid ben ik immuun voor aids. |
Citaat:
offtopic: hoe word je stoer? |
dat word je niet, dat ben je.
ik vrees dat het alleen voor de elite is weggelegd. |
True, Grim, Misanthropic, Blasphemic and Evil Pieter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |